Na platformi za dostavu u Hrvatskoj naručivalo se po malo od svega – božične jelke, kavijar, igračke za djecu, i drugo
Pripremio: Tomislav Radić
Blagdanska sezona na Woltu ove je godine donijela zanimljive trendove u online kupnji. Prodano je na desetine božićnih jelki i smreki, pri čemu su one najviše dosezale dva metra. Osim drvca, kupovali su se i parfemi, kreme, igračke, pa čak i sanjke te ljuljačke, što potvrđuje da korisnici sve više cijene praktičnost online kupnje.
Među najskupljim narudžbama u 2024. godini su Apple Mac mini u retailu te čak 70 pizza vrijednih 1000 eura dostavljenih u jednoj narudžbi. Na Staru godinu posebno se ističu luksuzne narudžbe poput kavijara i bifteka u vrijednosti od oko 320 eura, ali i ekstravagantne narudžbe različitih proizvoda za zabavu, uključujući zvučnike, masažna ulja i igračke za odrasle.
Ako se sagleda cijela protekla godina, najpopularnija jela iz restorana tijekom 2024. tradicionalno su ostala burgeri i pizze – prodano je više od 3 milijuna burgera i 1,5 milijuna pizza, no sve više korisnika odabire i dostavu namirnica. Primjerice, dostavljeno je 320 tisuća sladoleda, a bilježi se rast prodaje proizvoda iz ostalih kategorija, poput 12 tisuća pakiranja kondoma i 11 tisuća paketa seksualnih igračaka. Zanimljivo je i da je najveća udaljenost koju je pojedini korisnik bio spreman platiti za dostavu, bila ona iz sex shopa, a iznosila je 40 kilometara.
Najveće online kupovine imali su mali specijalizirani dućani i lokalni proizvođači. Hrvatima su među najtraženijim artiklima u 2024. godini mliječni proizvodi, svježe meso i riba iz mesnica i ribarnica, ali i proizvodi za kućne ljubimce iz pet shopova.
„Sve veći broj korisnika odlučuje se na naručivanje iz malih, specijaliziranih trgovina koje nude određene vrste proizvoda. Digitalna platforma omogućila je malim trgovcima da dosegnu širu publiku, dok su kupci dobili brzu i jednostavnu dostavu. ‟ izjavio je Marin Šušnjar, generalni direktor Wolta u Hrvatskoj.
Wolt Hrvatska zaključio je još jednu godinu, s rekordnim rastom u odnosu na prošlu, što potvrđuje više od milijun preuzimanja aplikacije i širenje usluga u 35 gradova.