Tinjac je važni sastojak kozmetičkih proizvoda kao što su puder, maskara i ruž za usne lak za nokte
To je ono što im daje blistavost, što ih čini odgovornima za bogatstvo velikih kozmetičkih grupa kao što su L’Oréal, Lancôme, Dior i Chanel.
Stotinama milijuna potrošača nije poznato da je većina ispunjena “prljavim tinjcem”, ekstrahiranim zastarjelim metodama, bliskim ropstvu, u jednoj od najsiromašnijih regija svijeta: Jarkhandu, u Indiji. Ovdje, pod stalnom prijetnjom klizišta i otrovne prašine, djeca golim rukama kopaju zemlju.
Novinar Brando Barenzelli pratio je opskrbne lance tinjca od izgubljenih rudnika indijskog sela do laboratorija velikih marki u Europi. Snima osmogodišnjake koji skupljaju tinjac te vlasnike rudnika i izvoznike koji žmire na jadne uvjete rada. On također otkriva strategije koje se koriste u svakoj fazi opskrbnog lanca da bi se zataškalo porijeklo tinjca. Vrativši se u Pariz i Europu, suočava proizvođače kozmetike s nalazima svoje istrage.