Beč će do 2030. godine u obnovu i izgradnju javnog prometa uložiti ukupno 1,9 milijardi eura
Beč će 2015. godine u obnovu cesta i tramvajskih tračnica uložiti 172 milijuna eura. Najveći dio radova na čak 12.386 gradilišta odvijat će se po običaju u ljetnim mjesecima kada je prometni pritisak manji. Od toga će u održavanje mreže tramvajskih tračnica, koja je šesta po veličini u svijetu, Beč ove godine uložiti 13 milijuna eura.
U Beču je 1969. godine započeta i gradnja podzemne željeznice, i to istovremeno na tri linije. Austrijski glavni gard u međuvremenu posjeduje razgranatu mrežu podzemnih željezničkih linija s čak 105 postaja, a u planu je i produženje linije U2 te izgradnja potpuno nove linije U5. S gradnjom U5 započet će se 2020. godine, a pripremni su radovi već u tijeku. Do 2030. godine grad Beč će tako u obnovu i izgradnju javnog prometa ukupno uložiti 1,9 milijardi eura.
No bečke se gradske vlasti ne bave samo planovima za proširenje, nego i poboljšanje javnog prijevoza, i to prije svega u ekološkom smislu. Tako je prošle godine nabavljeno 12 elektro autobusa, 217 vozila marke Mercedes Citaro EURO 6 te 14 hibridnih autobusa. Do 2016. godine bi polovica bečke autobusne flote koja obuhvaća 500 vozila na ovaj način trebala biti obnovljena.
Osim toga 2104. godine proveden je i pilot projekt eko-tramvaja koji je pokazao da su i u tramvajskom prometu moguće uštede energije za čak 13 posto, što je postignuto ugradnjom posebnog sustava klimatizacije.
Bečko poduzeće za javni prijevoz „Wiener Linien” već duže vrijeme provodi i druge značajne mjere za smanjenje potrošnje energije te je u razdoblju od 2005. do 2012. bilo u stanju potrošnju energije smanjiti za čak 17 posto. Jedna od tih mjera odnosi se između ostalog i na vlakove podzemne željeznice i tramvaje koji kočnu energiju pretvaraju u struju i ponovno je vraćaju u mrežu.