Noćas je u 93. godini života preminula Zlata Radej, ugledna keramičarka, dugogodišnja članica ULUPUH-a
„Zlata Radej (1922.) pripada onim keramičarima i keramičarkama koji su obilježili svojim radom i avangardno nastupali u pedesetim i šezdesetim godinama 20. stoljeća, te kontinuirano djelovali do kraja, mijenjali svoj pristup i obogaćivali ga kreativnošću svoga postupka i oblikovanja. Opus Zlate Radej bio je visoko ocjenjen i stručno valoriziran kao nezaobilazan u povijesti hrvatske keramike već na njezinoj monografskoj izložbi koja je održana u Muzeju za umjetnost i obrt u Zagrebu 1979. godine. Zapažena je kao izvrsna odmah nakon što je završila Školu primijenjenih umjetnosti keramički odjel kod Stele Skopal (1954.). Prva njezina faza odnosila se na stilizirani lik žene koji je aplicirala u finim likovnim obradama na keramičke tanjure, da bi kasnije ženski lik modelirala za sitnu plastiku i izvodila je u majolici. Njezina zanatska vještina pokazala je zavidnu razinu koju je uvijek pratila umjetnička nadahnutost. Motive osobito na keramičkim pločama proširivala je sa ženskih figura na ptice i cvijeće. Oblikovanje vaza, osobito, vaza za jedan cvijet, proširila je u svom istraživačkom ciklusu od uporabe do neuporabnog oblika koji su prerasli u zanimljive skulpturalne forme. Zlata Radej potpisuje i elegantne i moderne porculanske i keramičke servise za kavu i čaj, te se dakle potvrdila i kao dizajnerica. Radila je i za tvornicu Hartford porcelana americana iz Buenos Airesa (čuvena je to garnitura Atal). Redovito je izlagala na svim međunarodnim i domaćim manifestacijama keramičara. Bila je aktivna i djelatna i u okviru ULUPUH-a. Profinjenost i originalnost, te određena lakoća kojom stvara, pratili su je kroz dugi niz godina. Originalna i autorski obilježena djela izlagana na izložbama plijenila su pozornost javnosti. I u visokim godinama u suradnji s Ivanom Antolčićem surađivala je na kreiranju prototipnog suvenira povezanog s likom Petrice Kerempuha u suradnji i na inicijativu Muzeja za umjetnost i obrt. Uvrštena je u sve značajne preglede hrvatske keramike.“ (Branka Hlevnjak)
Godine 1993. u Galeriji svog strukovnog udruženja ULUPUH Zlata Radej obilježila je 40 godina svog djelovanja, samostalnom izložbom MARCIELAGUS. Dvije godine kasnije, 1995. godine, u Muzeju za umjetnost i obrt priređena joj je retrospektiva.
Obavijest o posljednjem ispraćaju naknadno.