Osmo izdanje Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog festivala komunikacija, održat će od 24. do 27. rujna u već svima dobro poznatom prostoru stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe
Weekend „osmica” ove godine donosi pregršt novih, poslovnih tema s više od 130 govornika i obiljem zanimljivih i aktualnih predavanja, panel rasprava, radionica i prezentacija.
Konferencijski dio ovogodišnjeg Festivala pokriva široke teme u rasponu od medija i marketinga, preko showbiza i digitala, pa sve do ključnih poslovnih pitanja u komunikacijskoj, medijskoj i drugim industrijama. Velike tehnološke promjene značajno mijenjaju komunikacije u cijelom svijetu.
Osmi će Weekend Media Festival okupiti više od 4 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca kao i približno 350 studenata iz čitave regije – ali i šireg okruženja – a pratit će ga i gotovo 600 akreditiranih novinara. Generalni pokrovitelj je ponovno Adris grupa, kao spona između festivala i samog Rovinja.
Regionalna revija BalCannes i nagrada SoMo Borac ostaju bliski partneri Weekend Media Festivala. BalCannes će četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Hrvatskim udruženjem društava za tržišno komuniciranje (HURA) vrednovati najbolje agencijske projekte iz šest zemalja regije. Prijave su već započele i traju sve do 10. rujna (www.balcannes.com). Svi prijavljeni radovi bit će prikazani na Weekendu, a tijekom cijele godine bit će dostupni na BalCannes Yellow Pages stranicama.
Najvažnije okupljanje digitalnih profesionalaca na Weekendu, SoMo Borac, odvija se već treću godinu zaredom. I ove godine SoMo Borac otkriva koji su najbolji regionalni digitalni projekti – dodijelit će se čak 24 statue printane u 3D tehnologiji, u osam kategorija!
Prijave za sve sudionike su besplatne i otvorene.
A prijave za ovogodišnji Weekend Media Festival već su započele na www.weekendmediafestival.com.