Zagreb – 22. rujan 2011
Na temelju članka 14. točka 7.Pravilnika o postupku i uvjetima za priznavanje prava samostalnih umjetnika na uplatu doprinosa za mirovinsko i invalidsko te zdravstveno osiguranje iz sredstava proračuna Republike Hrvatske i Odluke Upravnog odbora od 13. rujna 2011. godine Hrvatskoga društva likovnih umjetnika, Trg žrtava fašizma bb, 10 000 Zagreb raspisuje
NATJEČAJ
za uvrštenje na
POPIS UVAŽENIH INSTITUCIJA I IZLOŽBENIH PROSTORA U REPUBLICI HRVATSKOJ ZA RAZDOBLJE OD 1. siječnja 2012. – 31.- prosinca 2015.
1. KVALITETAN IZLAGAČKI PROSTOR NEUPITNIH TEHNIČKIH I STRUČNIH MOGUĆNOSTI ZA REALIZACIJU IZLOŽABA
(u privitku dostaviti tloris izložbenoga prostora s točnim mjerama i ukupnom površinom)
2. STRUČNI VODITELJ IZLOŽBENOG PROSTORA
(akademski obrazovan likovni umjetnik, diplomirani povjesničar i teoretičar umjetnosti, likovni umjetnik s priznatim javnim djelovanjem, likovni kritičar s priznatim javnim djelovanjem)
3. UMJETNIČKI SAVJET
(najmanje 3 (tri) člana: stručni voditelj izložbenog prostora i likovni umjetnik s priznatim javnim djelovanjem i članstvom u strukovnom društvu ili udruzi ili diplomirani povjesničar i teoretičar umjetnosti, odnosno, likovni kritičar, s priznatim javnim djelovanjem na području Republike Hrvatske)
4. SLUŽBENO RADNO VRIJEME IZLOŽBENOGA PROSTORA
(usklađeno s općeprihvaćenim europskim standardima)
5. DOKUMENTIRANJE IZLOŽABA/PROJEKTA
(pozivnica:standard izložbenog prostora ili prema želji autora do cijene standarda;
katalog: najmanje u opsegu jedne kartice stručnog teksta autora kojega će izabrati autor izložbe/projekta, dviju kolor reprodukcija ne manje od A5 formata i jedne kartice općih podataka/životopis, popis izložaba, djela i sl. ili drukčiji oblik dokumentiranja izložbe/projekta prema želji autora u iznosu ne manjem od cijene kataloga s prethodno navedenim elementima; medijska promocija izložbe/projekta; fotodokumentacija izložbe/projekta ili CD; hemeroteka izložbe/projekta
6. NAJMANJE DVIJE GODINE KONTINUIRANOG DJELOVANJA DO DANA OBJAVE OVOGA NATJEČAJA
(novoosnovani muzeji, muzejsko-galerijske ustanove, galerije i izložbeni prostori kontinuitet dokazuju pozivnicama i katalozima)
7. MUZEJI I MUZEJSKO-GALERIJSKE USTANOVE TREBAJU GODIŠNJE PRIREDITI NAJMANJE 4 (četiri) LIKOVNE IZLOŽBE ILI MULTIMEDIJALNA PROJEKTA
(dokaz su pozivnice i katalozi iz točke 6.)
8. SAMOSTALNE GALERIJE I GALERIJE U SKLOPU USTANOVA TREBAJU GODIŠNJE PRIREDITI NAJMANJE 6 (šest) LIKOVNIH IZLOŽABA ILI MULTIMEDIJALNIH PROJEKATA
(dokaz su pozivnice i katalozi iz točke 6.)
9. IZLOŽBENI RASPORED ZA 2012. GODINU
Rok za podnošenje prijava s odgovarajućom dokumentacijom je 15 dana od dana objave ovoga Natječaja.
Institucije i izložbeni prostori s Popisa uvaženih institucija i izložbenih prostora u Republici Hrvatskoj za razdoblje 1. siječnja 2012. – 31. prosinca 2015. dužni su dostaviti dokumentaciju (pozivnice, katalozi) o djelovanju u navedenom razdoblju kao i Izložbeni raspored za 2012. godinu.
Prijavu sa dokumentacijom dostaviti na adresu: Hrvatsko društvo likovnih umjetnika, Trg žrtava fašizma bb, 10 000 Zagreb s napomenom: Za natječaj – uvažene institucije i izložbeni prostori u Republici Hrvatskoj.
Nepotpunu dokumentaciju nećemo razmatrati.
Dokumentaciju ne vraćamo.
Konačan Popis uvaženih institucija i izložbenih prostora u Republici Hrvatskoj za razdoblje 1. siječnja 2012. – 31. prosinca 2015. sastaviti će Upravni odbor HDLU-a uz prijedlog Umjetničkog savjeta HDLU-a o čemu će sudionici Natječaja biti obaviješteni objavom na službenim stranicama HDLU-a.( www.hdlu.hr).
Akademija-Art.hr
25.09.2011.