Umjetničko djelo „Zagrljaj“ umjetnice Tanje Blašković postavljeno je 27. lipnja 2019. na plakatu dimenzija 12 x 4,80 m na pročelju zgrade tvrtke CROZ u Zagrebu, kod križanja Slavonske avenije i Avenije Marina Držića gdje će biti izložen šest mjeseci i vidljiv tisućama ljudi
Tanja Blašković radom „Zagrljaj“ u svim promatračima želi pobuditi empatiju i ljubav prema planetu Zemlji. Tanja iza sebe ima i brojne druge inovativne i značajne projekte kojima zagovara ekološku osviještenost. Osim radom na projektu Ri:use centar Rijeka u svom umjetničkom stvaralaštvu koristi reciklirane materijale i vrlo često stvara slike od plastičnih vrećica. U suradnju s komunalnim društvom Čistoća Rijeka i tvrtkom Big Belly, sudjeluje na oslikavanju pametnih spremnika za otpad. Stoji iza brenda „Imagine plastic“ koji se bavi prenamjenom plastičnih vrećica u modne dodatke pomoću posebne tehnike peglanja i recikliranja vrećica te „Cutie pie“ koji kroz tradicionalnu tehniku poput veza i goblena kroz teme poput ljubavi prema životinjama i prirodi želi u promatraču pobuditi osjećaje brige prema planetu Zemlji.
Rođena je u Rijeci 1992. godine. 2010. godine završava Školu za primijenjenu umjetnost u dizajn u Puli kao slikarski dizajner. 2015. godine završila je preddiplomski studij likovne pedagogije na Akademiji primijenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci te tako stekla zvanje prvostupnice likovne pedagogije. 2017. stječe akademski naziv magistre likovne pedagogije. Aktivno izlaže u Hrvatskoj i inozemstvu te sudjeluje na raznim radionicama i projektima.
Na radu „Zagrljaj“ ženski lik vrlo nježno obgrljuje Zemlju želeći ju zaštititi, umiriti, reći joj da će sve biti u redu. Predimenzioniranost ženskog lika naglašava utjecaj svakog čovjeka na dobrobit planeta te kako malim promjenama u načinu korištenja resursa (odabir javnog prijevoza, a ne automobila) i našim potrošačkim navikama (odabir proizvoda koji nisu u jednokratnoj plastici, recikliranje i slično) itekako možemo promijeniti stvari na bolje zbog generacija koje dolaze.
Tvrtka CROZ, nastojeći društveno odgovorno postupati kroz inkluziju umjetnika u svoje poslovno okružje, odlučila se na suradnju s HDLU jer želi javni prostor i prostor rada svojih djelatnika oplemeniti umjetničkim djelima umjesto uobičajenim reklamnim vizualnim rješenjima.