Možda je pred nama samo zamišljajuća slika prirode u budućnosti, nakon svih raznoraznih klimatskih promjena
Miroslav Pelikan
Nakon stanovitog vremena zaranjamo iznova u kompleksni volumen stvaralaštva suvremenog hrvatskog likovnog umjetnika, slikara Mladena Žunjića.
Pred nama je novi ciklus u poznatom formatu platna 100 x 100 cm, u kombinaciji ulja i akrila.
Slikar ga naziva ciklusom misterioznog znakovlja.
Svakako, no radije bih istaknuo enigmatičnost cijele serije, čitavog ciklusa, osobito u motivici.
Ističu se oblici koje ponekad zapažamo na površini mramora, koje nam se tada čine slučajnima a opet dok promotrimo bolje sve te oblike, plohe, linije, ovale u njihovom međusobnom odnosu, razmišljamo kako je to izvedeno s namjerom.
S druge pak strane bijele forme iznad hektičnog svijeta, poput koordinata, poput pisma, poput znakova i u uz uvijek nazočne oči koje egzistiraju na svim Žunjićevim platnima ( tajanstveni mag promatra našu reakciju u suočavanju sa slikom).
Istodobno pomalo tamni, prigušeni kolor skriva gotovo sve o sebi.
Sve je zapravo vrlo enigmatično.
Možda je pred nama samo zamišljajuća slika prirode u budućnosti, nakon svih raznoraznih klimatskih promjena.





Slikar ističe skrovitost simbolike, važnost i značaj utišanog kolora, doista, na slikama se ne opaža postojanje zvuka, sve je pomalo letargično.
Umor ili zamiranje, predosjećaj kraja, svršetak civilizacije, finale života zapisan u misterioznom znakovlju ili je ipak riječ o ljubavnoj poemi putnika davno prispjelog iz nepoznatog svijeta ženi s ovih prostora.
Možda je bolje da svatko sam, odredi značenje arabeski koje se prostiru na ovim zgusnutim kompozicijama, glasno ih izgovarajući.
Tajnovit ciklus ulja i akrila, enigmatičan i izazovan.