Skip to content

U punome jeku radovi grada Osijeka na modernizaciji tramvajske infrastrukture vrijednih 35 milijuna eura

Boris Markuš

I dok tramvaji miruju sve do potpunog završetka radova modernizacije tramvajske infrastrukture, što se očekuje početkom rujna 2024., prijevoz putnika se “prešaltao” isključivo na autobuse. Prijevoz putnika u javnom prometu teče bez većih zastoja i problema, što pohvaljuju i čestitaju, od građana do oporbenih vijećnika. Do jučer nezamislivo, danas realno. Osijek je grad pun pozitivne energije! Projekt modernizacije tramvajske infrastrukture vrijedan 35 milijuna eura ide svojim tijekom, a obuhvaća obnovu 9,5 kilometara tramvajske mreže, 23 stajališta, 10 kilometara kontaktne mreže i 7,5 kilometara podzemne mreže. Iz EU fondova sufinancirano je 26,5 milijuna eura.

Broj putnika u javnom prometu zadnjih godina raste
Modernizacija tramvajske infrastrukture preduvjet je za dolazak 10 novih niskopodnih tramvaja, vrijednosti 25 milijuna eura iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, koji se izrađuju u tvrtki Končar, a prvi bi trebao doći u ožujku u 2025. godine. Osijek dobiva nove niskopodne tramvaje, koji će biti jednako komforni kao i novi niskopodni autobusi, pogotovo za osobe koje su do sada zbog visine stepenica teže ulazile u stare tramvaje.

Radovi na modernizaciji osječke tramvajske infrastrukture vrijedni 35 milijuna eura u punom su jeku, a završetak se nakon gotovo dvije godine očekuje do kraja 2024. Moram zahvaliti građanima na strpljenju sve ovo vrijeme. Ovaj projekt radimo za sve generacije koje iza nas dolaze, a obuhvaća modernizaciju 9,5 kilometara tramvajske infrastrukture s novim stajalištima, koji će pak biti dostupni osobama s invalidnosti. Sve to priprema je za dolazak 10 novih niskopodnih tramvaja, koji će od ožujka iduće godine početi dolaziti u Osijek. Govorimo o novim, modernim tramvajima vrijednim 25 milijuna eura, koji će podići razinu usluge i sigurnosti javnog prijevoza na području grada – rekao je gradonačelnik Radič.

Podsjetio je da je Grad Osijek, prema podacima Ministarstva financija, povukao najviše sredstava iz europskih fondova.

– Nema stajanja. Kada završimo modernizaciju tramvajske infrastrukture nećemo stati. Planiramo i radimo na preseljenju remize na Zeleno polje, a uskoro ćemo javnosti predstaviti idejno rješenje – istaknuo je gradonačelnik.