Ističe se, praktičniji nego što izgleda, dobar raspored kontrola i zaslona, uredno ponašanje na cesti
Toyota C-HR recenzija
“Ako vam se sviđa ludi izgled ove druge generacije C-HR-a, nema mnogo toga što bi mu se moglo pridati”
Dobra stvar
Ističe se, praktičniji nego što izgleda, dobar raspored kontrola i zaslona, uredno ponašanje na cesti
Loše stvari
Slaba vidljivost straga, klonite se ako ne volite hibride
Što je?
Ovo je druga generacija Toyotinog C-HR-a, crossovera srednje veličine koji je započeo život 2017. kao funky SUV kojeg je naručio Toyotin šef Akio Toyoda kao svojevrsni eksperiment da vidi što tvrtka može učiniti. Prst u vodi, bez očekivanja kako bi se mogao prodati.
Na iznenađenje same tvrtke, prodan je u mnogo većem broju od očekivanog. Do 330.000 ili više C-HR-a godišnje plasirano je globalno, a kupci su prodavali spoj razumnih pogonskih sklopova za cipele i otmjenog stila.
Malo veći pritisak za drugi…
Pomislili biste da je tako, ali očito Toyota nije osjetila potrebu igrati na sigurno. Ako ništa drugo, noviji je čak i više prisutan od originala. Što je dobro, jer to znači da se automobil ističe u jako zagušenom dijelu tržišta automobila koji uključuje Nissan Qashqai, Seat Atecu, Citroen C3 Aircross i Ford Pumu.
Svrstava se u Toyotin asortiman iznad Ayga X i Yarisa Cross. Ali manji je od RAV4, što je ovih dana prilično zdepasta stvar. U većem dijelu svijeta sada postoji stvar koja se zove Corolla Cross, koja je iste veličine kao C-HR, ali ima kutijasti oblik za više unutarnjeg prostora i vizije prema van.
Izgleda… prilično dobro.
Ima, zar ne? C-HR ispunjava sve najnovije trendove za potpuni dizajnerski bingo: dvobojne boje, kontrastni krov, tanka LED prednja svjetla, aerodinamički stil, pa čak i ovosezonsku traku stražnjih svjetala pune širine koju morate imati. Bolji aerodinamički sustav pomaže ekonomičnosti pri brzinama na autocesti. Ali ne puno, jer je prednja površina narasla, a kotači sada idu do 20 inča.
Toyota kaže da je C-HR dizajniran za ljude “koji se ne boje istaknuti”. Ironija je, naravno, C-HR-ove ‘nešto malo drugačije’ štihe da postoje tisuće drugih ljudi koji se osjećaju jednako individualno za upravljačem svojih SUV vozila za masovno tržište jednog od najvećih svjetskih proizvođača automobila.
Je li to tek sada hibrid?
Svi C-HR-ovi sada su elektrificirani, ali samo jedan ima utikač. Dostupni su i 1,8- i 2,0-litreni motori kao glavni pokretači, baš kao i kod Corolle, s običnim Toyotinim hibridnim sustavom. Potaknuti svojim motorima pri punom gasu, daju ukupne izlazne snage sustava od 138 i 193 KS.
Ne postoji EV opcija, ali možete dobiti plug-in hibrid (ili ćete barem dobiti opciju kada krene u prodaju kasnije 2024.). Ima isti 2.0 motor, ali budući da je električni sustav napredniji, imate ukupno 223 KS.
Kako je unutra?
Interijer je poboljšan u odnosu na ono što obično očekujemo u Toyoti. Plastika s 50 nijansi sive dobila je otmjene nove teksture i uzorke, a unutra je zasigurno bolja raznolikost materijala. Osjeća se više premium nego prije.
novo