Skip to content

Stigla je najiščekivanija beauty kolekcija Skin Romance: Donosimo sve detalje!

Ženski recenziRAJ pravi je fenomen na našim prostorima. Od malene Facebook grupe postao je snažan brend, i to upravo na krilima zajednice koju su okupili, ali i zadržali. Ponosni su što u njihovom rastu sudjeluju baš svi – doslovno

Marina Đarmati

Uspjeh Ženskog recenziRAJA kreće od pomalo pomaknute, no sjajne ideje osnivačice Mirne Matković, marljivog rada svih vrijednih suradnica, ali iskonske temelje ima u nastojanjima svake žene da se online poveže s drugim ženama baš kao što bi to učinila u pravom životu, iskreno i opušteno, sa svojom majkom, sestrom, kćeri, prijateljicom ili pak susjedom. Uspjeh ovog kolektiva ogleda se i u nesebičnoj želji žena da pomognu svojim iskustvom i savjetom ili pak zatraže iskrenu pomoć kad je potrebna. Malo poslovnih priča može se podičiti takvim zajedništvom i jedinstvom kakvo budi Ženski recenziRAJ, kao i inspiracijom koja iz nje proizlazi.

Godinama prateći puls zajednice, urednice su shvatile da njihove članice vole svoj online kutak, ali jednako tako žele dio tog osjećaja prenijeti u fizičku svakodnevicu. Krenulo je s rokovnicima, torbama za plažu, kemijskim olovkama, kalendarima… I svakog je proizvoda naprosto bilo premalo za toliki interes. Zatim je nastao Pink Romance, divan ružičasti liker s jestivim šljokicama koji je postao omiljeni dodatak ženskim druženjima, djevojačkim zabavama i druženjima. U pozadini svega uvijek se nalazilo pitanje – zašto Ženski recenziRAJ nema svoju kozmetiku?

Ženski recenziRAJ mjesto je u kojem se kozmetika živi. Raspravlja se o novitetima, daju preporuke, dijele savjeti, javljaju novosti i popusti brendova.

“Nakon što smo isprobale stotine proizvoda, ali i pročitale recenzije ostalih članica, shvatile smo da žene još uvijek nisu zadovoljne svojom kožom i da možemo bar pokušati to promijeniti. Tako smo odlučile svojoj zajednici zahvaliti kroz fantastične proizvode koji će mnogima uljepšati svakodnevicu, olakšati rutinu njege i inspirirati ih za prihvaćanje vlastitih posebnosti. Želimo da naše članice, sadašnje i buduće, imaju više trenutaka u danu u kojima se osjećaju baš svoje, savršene, zadovoljne i dovoljne. Za svaku romansu potrebna je iskra. Romansu s vlastitom kožom pobudit će Skin Romance“,objašnjavaju iz brenda.

Od ideje do realizacije

U suradnji s Olivalom kao proizvođačem kozmetike s tradicijom dugom gotovo 30 godina, prepoznat je krajnji potencijal takve ideje i iskristaliziran je projekt Skin Romance. Samim time, cjelokupan proces osmišljavanja, formuliranja i proizvodnje odvija se u Hrvatskoj – simbolično, uz mahom žensko vodstvo projekta i brojne stručnjakinje zadužene za stručnu i kreativnu realizaciju. Na samome početku BIPA je prepoznata kao izvrstan partner, stoga se ovi proizvodi mogu pronaći ekskluzivno u BIPA poslovnicama.

Skin Romance kolekcija obuhvaća pet proizvoda za njegu lica:

  1. Skin Romance Watersweet Face Serum – serum s četiri oblika hijaluronske kiseline, peptidima, traneksamičnom kiselinom, pantenolom i vitaminom E doprinosi hidrataciji kože, osjećaju punoće i svježine te ublažavanju pojave bora.
  2. Skin Romance Daily Need Gel Cream – lagana krema gelaste teksture sa četiri oblika hijaluronske kiseline, ekstraktom biljke Centella asiatica, niacinamidom i skvalanom hidratizira i hrani kožu te doprinosi umirenijem, ujednačenijem i čvršćem tenu. Brzo se upija i ne masti, a pogodna je za upotrebu ujutro i uvečer.
  3. Skin Romance Two of Us Micellar Water – micelarna vodica obogaćena hidrolatom ruže, pantenolom i betainom nježno čisti šminku, proizvode za zaštitu od sunca i ostale nečistoće. Hidratizira i osvježava.
  4. Skin Romance New Chapter Enzyme Peel – piling u prahu s voćnim enzimom papainom, niacinamidom i aloe verom pročišćava pore i pomaže zagladiti ten.
  5. Skin Romance Equal to Bliss Face Mask – bogata i nježna ultrahidratacijska maska za lice s poliglutamičnom kiselinom, peptidima, uljem divlje ruže, aloe verom i vitaminom E pruža instantnu hidrataciju i svježinu.

Novom kolekcijom na tržištu želi se unijeti dašak pristupačnog luksuza u svakodnevnicu žena, a ujedno ponuditi kvalitetnu njegu svojevrsnim koktelima dokazano učinkovitih sastojaka. Suprotno sve jačem trendu monoformulacija (jedan sastojak u fokusu) i većih postotaka aktivnih sastojaka, prednost se daje odmjerenim formulacijama koje rutinu njege čine jednostavnijom. Cilj je postići da se korisnice zaljube prvenstveno u svoju kožu, ali i u svoje male spa doživljaje kod kuće, što se postiže bogatim, luksuznim teksturama i ugodnim, nježnim mirisima.

Od 2. studenog 2023. svi proizvodi dostupni su u BIPA poslovnicama diljem Hrvatske.