U hotelu Ambasador u Opatiji održane su radionice u partnerskoj suradnji Liburnia Hotels & Villas i autorice i vlasnice branda WinEmotionby KT, Karmele Tancabel, na temu Otkrijte vinsku Hrvatsku
Pripremio: Tomislav Radić – Snimke: WinEmotionby KT
WinEmotionbyKT je platforma za afirmaciju vrijednosti hrvatskih vina u ukupnom turističkom proizvodu Hrvatske
Vina najznačajnijih hrvatskih autohtonih i najrasprostranjenijih svjetskih sorti iz svih vinskih regija Hrvatske osvajaju brojne prestižne nagrade na najutjecajnijim domaćim i međunarodnim ocjenjivanjima vina pa je Karmela Tancabel, nakon više od 20 godina rada i iskustva u vinskom sektoru Hrvatske, osmislila platformu, kroz koju upravo VINA HRVATSKE stavlja u središte pozornosti, kako bi pojačala značenja hrvatskih vina, autohtonih sorti, vinskih regija i impresivnih postignuća svakog vinara ponaosob, u doživljaj Opatije kao mondenog i atraktivnog cjelogodišnjeg turističkog odredišta.
Na prvoj radionici predstavljena su vina: Stanzia, pjenušac, Arman Marijan Wines, charmat metode od baznog vina sorte Malvazija istarska iz Istre, Pušipel Classic, berba 2021 vinarije Dvanajščak Kozol mirno klasično vino autohtone sorte regije Bregovita Hrvatska ,Graševina Trs No. 5 2021, vinarije Enosphia iz Feričanaca, graševina u klasičnom izričaju sorte i regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje,Teran 2021 vinarije Kozlović iz Istre,Frankovka Vrhunska 2019 vinarije Iločki podrumi d.d. iz regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje, koja nije autohtona ali se „udomaćila“ u gotovo svim vinogorjima kontinentalne Hrvatske, te Plavac Mali 2017, Syrtis, Vinogradi Volarević, najznačajnija crna autohtona hrvatska sorta . Vino koje predstavlja i potencijal najmlađeg vinogorja Komarna u južnoj Dalmaciji.
Na drugoj radionici, na engleskom, predstavljena su vina: San Marino 2019, klasična metoda, jedino vrhunsko pjenušavo napravljeno od baznog vina najznačajnije autohtone sorte Kvarnera – Žlahtine, , Malvazija Selekcija 2020, vinarije Kozlović, autohtone sorte Malvazija Istarska, Pušipel Prestige 2019, vinarije Dvanajščak Kozol, Graševina Tradition 2017, Vina Antunović iz regije Slavonija i hrvatsko Podunavlje, Plavac Mali Gold Edition 2016, Vinogradi Volarević, te Traminac Principovac 2019. Iločki podrumi.
“Vino jest, može i treba biti snažan element identiteta naše zemlje, na njenom putu ka boljoj afirmaciji njenih vrijednosti kao jedinstvene turističke, ali prije svega raznolike i elitne VINSKE destinacije. Hrvatska vina i vinari s jedne strane ali i svi posjetitelji Opatije i naše zemlje, s druge strane, to zaslužuju.
Vino snažno utječe na emocije, a emocije su glavni element motivacije. Upravo zato WinEmotionby KT stavljajući VINO u centar pozornosti i jest platforma koja kreiranjem doživljaja o i sa vinima i vinarima Hrvatske, osim višejezične sadržajne nadogradnje destinacije zapravo stvara motivaciju i šalje snažnu pozivnicu za ponovni posjet Opatiji kao svojoj omiljenoj destinaciji na novi WinEmotionbyKT doživljaj ili pak pozivnicu u otkrivanje neotkrivenih „dijelova“ hrvatskog vinskog, kulturno-povijesnog i turističkog mozaika.”- rekla je Karmela Tancabel.