Skip to content

Prestižno postignuće za brend ISDIN koji je stigao u Hrvatsku

U više od 45 godina, ISDIN je izgradio iznimnu reputaciju učinkovitosti koja se temelji na dermokozmetičkom pristupu njezi kože, istovremeno pružajući dugotrajne rezultate

Marina Đarmati

U ISDINU, koža je ljubav i glavna misija je širiti tu ljubav kako bi ljudi poboljšali brigu o svojoj koži. 
U Hrvatsku stiže nova era dermokozmetike 

Brend koji nam stiže iz Barcelone ove je godine stigao do još jednog prestižnog postignuća. Proglašen je šestim najvećim, globalnim brendom by IQVIA Consumer Health Global Insights koji su ocjenjivali ljekarne i pratili navike potrošača prilikom kupovine dermokozmetičkih proizvoda. Prema IQVIA istraživanju, upravo je ISDIN brend s najvećom stopom rasta u odnosu na 2020. godinu, jasno se pozicionirajući na putu za 3. – 4. poziciju na globalnom tržištu ako se ovaj trend rasta nastavi.

Kategorije ISDIN proizvoda

  • Njega za sunčanje brenda ISDIN je šesta najveća kategorija njege kože koja predstavlja 8,9% globalnog tržišta i kategorija koja pokazuje najveću stopu rasta 
  • Njega za problematičnu kožu 
  • Anti-age linija za kožu

Također, ono što je zanimljivo i pridonosi kredibilitetu brenda je činjenica da je ISDIN jedan od tri brendova s najviše objavljenih radova unutar medicinske literature. ISDIN je zaista brend kojeg vrijedi isprobati i uvjeriti se u kvalitetu njihovih proizvoda.

Dostupnost proizvoda provjerite na linku: https://www.isdin.com/hr-HR/pharmacy/