FOREO, švedski beauty tech brend koji munjevitom brzinom osvaja srca beauty entuzijasta diljem svijeta, ovog tjedna slavi osmi rođendan. Njegov globalni uspjeh potvrdilo je istraživanje Lookfantastic-a koje ga je uvrstilo među top 3 skincare brenda na svijetu, a njegovi su se gadgeti zaradili i laskavu titulu najpopularnijih skincare uređaja na TikTok-u s više od 160,200,000 pregleda
Marina Đarmati
Osnovao ga je vizionar Filip Sedić, vlasnik više od 200 registriranih patenata, a FOREO od 2013. godine neprestano mijenja i oblikuje beauty industriju – i ne planira se zaustaviti. S jednim FOREO gadgetom prodanim svakih 10 sekundi u 2020. godini, brend je ubrzo postao sinonim za “skincare uređaje”, a samo proizvodi iz LUNA linije prodani su u više od 20 milijuna primjeraka. Stoga ne čudi i nevjerojatan podatak s posljednjeg Black Friday-a kad je na foreo.com u samo 24 sata prodano više od 2 milijuna LUNA uređaja, a uz to je tvrtka, usprkos pandemiji uzrokovanom virusom Covid-19, zabilježila porast online prodaje od 30% i preuzela glavnu riječ industrije vodeći je prema jedinoj mogućoj budućnosti – beauty techu.
“Kad smo predstavili naš brend 2013. godine, imali smo revolucionaran proizvod u rukama – i san. Danas je FOREO prisutan u više od 80 zemalja i okuplja više od 3000 zaposlenika, a 30 milijuna kupaca diljem svijeta prepoznaju ga kao lidera industrije i to je svakako nešto što želimo proslaviti povodom našeg rođendana”., kaže Boris Trupčević, CEO FOREO-a. “Za rođendan su nam kupci poklonili najvrjedniji poklon, 5 zvjezdica na Trustpilot platformi na kojoj pišu recenzije i dijele svoje dojmove. Mi smo tvrtka koja je usmjerena na kupce i svakodnevno se trudimo proizvesti dugotrajne uređaje vrhunske kvalitete. Naši kupci to prepoznaju i vjeruju nam od početka. Kontaktirali smo stotine njih koji su među prvima kupili naše proizvode da bismo dobili njihovu povratnu informaciju i saznali koriste li ih i dalje. Bilo je zaista uzbudljivo čuti da je naša LUNA postala dio njihovih života i da ih naši proizvodi i dalje savršeno služe nakon 8 godina te da su čisti i lijepi kao novi, s nevjerojatnim trajanjem baterije. Ovo znači da smo uspjeli, ne samo zadovoljiti potrebe naših kupaca, s naglaskom na trajnost i održivost, nego i potaknuti inovacije te poboljšati njihove živote!”
Vođen inovativnim švedskim DNK-om, FOREO je kreirao prvi silikonski uređaj za čišćenje lica predstavljen 2013. godine, a često ga se opisuje i kao Apple skincare industrije. Danas je LUNA jedan od najčešće kopiranih beauty-tech proizvoda na svijetu, a ne kaže se bez razloga da je kopiranje najiskreniji oblik pohvale. Krajem 2019., brend je neviđenom sudskom presudom na šangajskom sudu za intelektualno vlasništvo dobio 3 milijuna RMB, što predstavlja najveću naknadu za krivotvorenje zbog kršenja dizajnerskih prava donesenu na ovom sudu.
Ova velika pobjeda nije samo pojačala želju brenda za borbom protiv krivotvorina nego i poslužila kao primjer drugim tvrtkama koje muči isti problem.
FOREO nije samo jedan od beauty brendova nego pokretač inovacija i novih tehnologija koje mijenjaju beauty industriju i upravo ga to čini drugačijim. Ovaj premium brend je najpoznatiji po svoja tri proizvoda koja vole i mnoge zvijezde: LUNA 3, UFO 2 i BEAR-u, moćnim, ali praktičnim gadgetima koji sadrže sve što vam treba za intenzivnu i kompletnu skincare rutinu u samo 6 minuta, opisanu u francuskom Vogue-u. U osam kratkih godina, tvrtka je s nule došla do multimilijunske zarade, osvojila više od 225 svjetskih nagrada, otvorila futuristički Research and Development centar u Kini sa solarnim panelima, teretanom i dječjim vrtićem, pokrenula 20 novih globalnih središta i ureda na 6 kontinenata te zasjela na tron najpopularnijih skincare brendova na svijetu.
- FOREO ROĐENDANSKA PONUDA:
S e-commerce live streamom koji bi vjerojatno mogao postati budućnost prodaje, FOREO je svoje kupce odlučio razveseliti live shopping iskustvom naziva “SkinposiTVty”, u sklopu kojeg će, od 9. srpnja, svakog petka u rođendanskom mjesecu imati live prijenos na svojim društvenim mrežama. Ovo je rođendansko slavlje koje sigurno ne želite propustiti jer će, osim posebnih ponuda na foreo.com i social media izazova, FOREO objaviti behind the scenes materijale u kojima ćete moći vidjeti kako nastaju ovi omiljeni proizvodi, saznati više o povijesti FOREO-a i bolje upoznati brend koji je zauvijek promijenio beauty industriju – a ovo je i savršena prilika da saznate kako koristiti vaše FOREO proizvode na najbolji način.
💗 SNEAK PEAK…
FOREO u 2021. godini očekuje dvoznamenkasti rast i teži tome da do desetog rođendana postane još i veći. Tvrtka će do kraja godine predstaviti novi proizvod s fokusom na personalizirano iskustvo i individualnu njegu koji će, stručno kombinirajući sve velike trendove koje možemo očekivati od industrije u ovoj godini, promijeniti dosadašnje viđenje “čiste” ljepote i još jednom podignuti standarde u beauty svijetu. Ovo nije jedini novitet kojeg FOREO priprema u 2022. – brend planira ostaviti još dublji trag na tržištu proizvoda za njegu lica te profesionalnih skincare i oral care uređaja.
Tko zna kamo će nas putovanje ovog zvjezdanog brenda odvesti u idućim godinama, ali jedno je sigurno – uz FOREO za volanom, sigurno prelazimo granice mašte!