IGOR MANASTERIOTTI – IDEJA ● ZNAK ● OBJEKT

U srijedu 31. ožujka 2021. od 15:00 do 19:00 premijerno predstavljamo izložbu IGORA MANASTERIOTTIJA „IDEJA ● ZNAK ● OBJEKT“, mini-retrospektivu jednog od najzanimljivijih hrvatskih dizajnera vizualnih komunikacija čiji je rad, prije svega u području brendinga, odnosno dizajna znakova i logotipa, vizualnih identiteta i ambalaže u samom vrhu domaće produkcije posljednja dva desetljeća

Iz teksta Marka Goluba:
“Dosadašnji dizajnerski rad Igora Manasteriottija iznenađujuće je konzistentan u gotovo svim svojim sastavnicama – riječ je o mnoštvu projekata, za velike i male klijente, domaće i inozemne, korporativna i intimna mjerila, vrlo različitih opsega primjene, ali postavljeni zajedno oni čine mrežu znakova i predmeta iznimne konceptualne i estetske jezgrovitosti koji su očigledno povezani čvrstim osnovnim oblikovnim načelima i tvrdoglavo odolijevaju vremenu. Samo ovo zadnje je, u kontekstu brendinga, kompliment. Svaki Manasteriottijev logo i identitet izgleda kao da je mogao nastati danas kao i prije dvadeset godina, ne zato što su bezvremeni, nego jer posjeduju neku autentičnu svježinu, distinktivnu osobnost i neposrednost.

Vizualni identitet i dizajn ambalaže za Didino maslinovo ulje. Agencija: Manasteriotti DS

Igor Manasteriotti (1977.) diplomirao je na Rhode Island School of Design (Sjedinjene države), karijeru započinje ranih 2000-ih kao art direktor u agenciji Bell&Bandack, potom u Bruketa&Žinić OM, prvoj hrvatskoj branding agenciji Brandoctor, a od 2011. radi u vlastitom studiju Manasteriotti DS (do 2016. pod imenom Manasteriotti ∞ Marić. U svojoj dvadesetogodišnjoj karijeri bio je umjetnički direktor na projektima za velike nacionalne klijente iz raznih industrija, kao što su: Autoto (auto industrija), Microblink (IT), Degordian (IT), Hypo-Alpe-Adria Bank (bankarstvo), Osječka pivovara (pivska industrija), Lantea grupa i Tekstilpromet (tekstilna industrija), FINA (financije), TDR (duhanska industrija), Adris (investicije), Froddo (dječja obuća), Kraš (prehrambena industrija), Tele2 and Terrakom, (telekomunikacije), Cromaris (proizvodnja ribe), one2play (distribucija igračaka), Maistra (turizam), Hrvatska gospodarska komora (poduzetništvo), Produkti Pitania (prehrambena industrija), Arabesca (proizvodnja kave), Storm (motorno ulje), itd.

IGOR MANASTERIOTTI: IDEJA ● ZNAK ● OBJEKT
HDD galerija
Boškovićeva 18, Zagreb
31.3. – 16.4.2021.

Autor izložbe i postava: Igor Manasteriotti
Kustos i autor predgovora: Marko Golub
Asistentica kustosa: Ora Mušćet
Organizacija: Hrvatsko dizajnersko društvo / HDD galerija
Voditelj galerije: Marko Golub, asistentica voditelja: Ora Mušćet
Sponzori tiska: Arskopija, Cerovski print boutique

Izložba i program HDD galerije financirani su sredstvima Ministarstva kulture i medija RH, Gradskog ureda za kulturu Grada Zagreba i Zaklade Kultura nova.

Hrvatsko dizajnersko društvo / HDD Galerija
Boškovićeva 18, Zagreb 10000
radno vrijeme: pon – pet, 12 – 19h