Visoke cijene i nedostatak sadržaja negativnosti hrvatskog turizma

turizam

turizam

Visoke cijene u odnosu na ponuđenu uslugu i nedostatak sadržaja. To su dvije stvari koje su detektirane kao nedostaci hrvatskog turizma, pokazuju predstavljeni rezultati istraživanja GFK “Najbolje u Hrvatskoj 2013. – izabrali građani”

S druge strane prirodne ljepote i razvedena obala kao i ljubaznost i gostoljubivost su glavni aduti hrvatskog turizma, a po kojima se Hrvatska razlikuje od ostalih turističkih destinacija.

Na uzorku od 300-tinjak ispitanika GfK je ovo istraživanje proveo u lipnju on-line anketom, a sudionici su ocijenili da bi se Hrvatska u turizmu trebala ugledati prvenstveno na Austriju (18 posto ispitanika) i Španjolsku (14 posto), kao i na Francusku (9 posto), Grčku (8 posto) te Italiju i Tursku (po 7 posto).

Građani bi poradili na obogćivanju dodatne ponude, njih 14 posto bi snizilo cijene, a 9 posto bi obogatilo ponudu i unaprijedilo marketing i strategiju razvoja turizma.

S tim se prioritetima složio i sam ministar turizma Darko Lorencin istaknuvši da je počela reorganizacija cijelog turističkog sustava kako bi postao funkcionalniji i pridonio kvalitetnijoj provedbi novog strateškog marketinškog plana, čija izrada uskoro kreće. (Foto: Girenicamandre.com, Soundset)