Skip to content

Milivoj Šegan sudionik 4. Beijing-a


Milivoj Šegan, akad. kipar: Fotografija rada "Omaž drvu", koji je izložen na Svjetskoj izložbi na temu Ekologija: Okoliš skrbi i ljudskoga postojanja – post moderna umjetnost i svijest modernog čovjeka i popratni Simpozij na temu u Pekingu,Bijenale međunarodnog slikarstva i kiparstvo centar suvremene umjetnosti. Osobita značajka u Pekingu, Kini i globalnom Svijetu. Okoliš, skrbi o prirodi svekolikoj i o ljudskom postojanju kao tema popratnog Simpozija i o znanstvenom,na temu budućnosti 21 st.

Milivoj Šegan, akad.kipar, sudionik velike međunarodne izolžbe 4. Beijing International Art Biennale, Kina 2010

Ideja je i kustoski duh izložbe suvremene umjetnosti. Peking 4. Biennale provodi skupnost kustoskog sustava. Odbor i suvremeni trend, povjesničari zajedno čine odabir zajedno sa poznatim umjetničkim pojedinci iz čitavog svijeta i stručnjaci i znanstvenici, kako u zemlji tako i iz inozemstva, među kojima su i ravnatelji iz Kineskih ustanova umjetnici Udruga. Ideja za izgradnju skladanog Svijeta je temeljna srž kustoskog kriterija 4. Bijenala pored estetskog i postmodernog pristupa izloženo oko 500 radova iz više od 80 zemalja čitavog Svijeta. Ideja je promicati narušeni sklad Svijeta, napredak društva, kao i blaženstva ljudskog bića pomoću izložba suvremene umjetnosti. Suvremeni Svijet doživljava duboke promjene usljed razmjene svih dobara i kulture, uzoraka politike i ekonomije. Kako bi se realizirala ideja o izgradnji skladnog Svijeta, umjetnici su trebali uzeti za temu iz njihove socijalne odgovornosti i osjetljivosti i na temu rata, terora, prirodne katastrofe, zaštitu okoliša u svijetu,na jaz između bogatih i siromašnih, rasne diskriminacije i vjerske netolerancije koja jača, sukoba zabrinjavajućih posljedica,demagogije i nakaradne ideologije naspram ljudi koji su željani da vode miran i skladan život.

Ovo je samo realna pogodnost i osnovna slika Svijeta i odskočna daska za samo potvrđivanja umjetnika u promicanju pozitivnih ideja ,pored kustoskog kriterija na temu 4. Biennala Pekingu .Peking 2010. Peking tako pored onoga što je u svojoj tradiciji i suvremenosti nastoji postati međunarodni centar slikarstva i skulpture, Istoka, tj. kao i međunarodne suvremene umjetnosti kao Mega grad, velike kultorološke povijesti kineske Nacije i jedne od najstarije Civilizacije,uporedo baš kao i gradovi poput Venecije, koji su poznati po bijenalu u Svijetu. Izložbu na dan prosječno posijeti 20 000 posjetitelja, s velikom medijskom pažnjom domaćih i različitih svjetskih medija. Rad Milivoja Šegan tako predstavlja i svijest Hrvatskog i ne samo kreativnog bića,već i svekolike kulture,poznate u Svijetu postmoderne stvarnosti i umjetnosti i naročito znanosti, humanističkog karaktera kao što su Ruđer Bošković, Tesla, Milanković, Prelog i ini vrli hrvatski stjegonoše kreativnosti uma i svekolike svjetske kulture zapadne i globalne nam svoma ove naše Civilizacije.

Akademija-Art.hr
25.09.2010.