Lana Biondić pokrenula modni brend i osmislila liniju haljina “S-dress”


Foto: pixsll

Jetseterica i autorica romana “Život na visokoj peti” Lana Biondić pokrenula je svoj modni brend i osmislila liniju haljina “S-dress” kakvih dosad nije bilo na tržištu

Lana Biondić, autorica hit-romana “Život na visokoj peti” i “Nova knjiga Lane Biondić”, suprugu Dragutinu Biondiću, vlasniku Heruc Galerije, uvijek je otkrivala poslovne projekte dok bi oni bili na začetku, ali da se namjerava okušati u modnom dizajnu, tajila je sve dok mužu nije bila spremna predstaviti projekt osmišljen od a do ž.

Kao i uvijek, suprug ju je podržao pa će se od 26. ožujka u dućanima Heruc Galerije moći kupiti haljine “S-dress” s potpisom Lane Biondić koje njihova autorica najavljuje kao pravu revoluciju u svijetu mode.

– Riječ je o prvom hrvatskom modnom patentu, industrijskom proizvodu koji sam razvila u suradnji s tvrtkom Neores. Osnovala sam tvrtku u Londonu koja će kolekcije S-dressa zastupati na svjetskoj razini – ističe modna autorica. U proizvodnji haljina koristila se bešavna tehnologija koja se dosad koristila samo i izradi kupaćih kostima i donjeg rublja, a ništa manja senzacija nije ni materijal talijanskog proizvođača od kojega su haljine sašivene.
– Uz to što je jako ugodan, ima efekt druge kože te vrši kompresiju tijela tako da je sve na svome mjestu, a siluetu čini tanjom za jedan konfekcijski broj.
Osim toga, dodaje, idealan je za zaposlene žene i one koje nemaju vremena za uređivanje jer se ne mora peglati, može se prati u perilici rublja, a toliko je mekan da haljina stane u šaku!
– Idealna je za putovanja jer može se nositi i u ručnoj torbi, poput “emergency dressa” – kaže diplomirana propagandistica te otkriva krojeve svoje kolekcije. Odlučila se za one koji su bili prisutni u modi i zauvijek će biti.
– To su bezvremenske haljine koje prate liniju tijela s primjerice “američkim” dekolteom, otvorima koji ističu ramena… Tu je i kolekcija malih crnih haljina koju ćemo razviti u dvije dužine: za dan koja pokriva koljena i večernje kraće koje su više seksepilne – ističe. Liniju je nazvala S-dress, jer slovo s, objašnjava, označava riječi stichless, silhouette, shape, sexy, second skin… U osmišljavanju patenta mislila je i na trenutak kad žena uđe u butik i svidi joj se neki odjevni predmet, ali se boji pogledati koliko košta.
– Kod cijena neće biti iznenađenja jer će svi modeli stajati isto, 1500 kuna – veli Lana koja je na posljednjem Cro-A-Porteru bila gošća na reviji debitantice Borne Rajić, no odbacuje usporedbu s njenim radom.
– Mislim da su nam pozicioniranje na tržištu i ideje projekata različite. Osim uzajamne simpatije, zajednička nam je hrabrost da se okušamo u nečemu kreativnom i da pritom uživamo – govori Biondić. Iako ju je život odveo u neke drukčije poslovne vode, nije zaboravila ni prvu ljubav: pisanje. Otkako je prije šest godina izdala drugu knjigu, počela je surađivati kao “buyer” i marketinška podrška u suprugovoj tvrtki, posvetila se modnoj priči i brizi o devetogodišnjem sinu Josipu. No, predstavljajući modnu marku u Milanskim showroomovima na Tjednu mode, naišla je na nevjerojatan uspjeh, ali i toliko bizarnih i zanimljivih situacija koje će jednom sigurno prepričati u knjizi.
– Žao mi je što nisam snimala reality show “kako pokrenuti modnu marku” – smije se Lana koja će s drugim kolumnisticama StoryBooka Mijom Kovačić, Mirelom Srnom, Mirjanom Hrgom i Jelenom Popović Volarić krasiti naslovnicu desetog broja magazina na kojoj će se pojaviti upravo u haljinama s njezinim potpisom.

Izvor: Kristina Bosno / Večernji list

Akademija-Art