
U galeriji "Bačva" Hrvatskog društva likovnih umjetnika, 16. ožujka otvorena je Multimedijalna instalacija reklamne agencije Bruketa&Žinić
Izmjenjuju se fotografije posjetitelja koji su sudionici izložbe
Izložba tematizira suvremenu komunikaciju i medije, a čiji su glavni akteri tj. sudionici sami posjetitelji. Izložba ostaje otvorena do 25. ožujka, a riječ je o instalaciji u sklopu koje se fotografija posjetitelja snimljena na ulazu u galeriju "Bačva" projicira na središnji projektor galerije i tamo stoji dok ne uđe sljedeći posjetitelj. Tada se pomiče na sljedeći projektor, dok ne dođe do posljednjeg, a nakon toga se više ne prikazuje u galeriji. Tijekom otvorenja izložbe sve su se fotografije automatski prikazivale i na digitalnom "billboardu" na Trgu bana Josipa Jelačića. U ostalim danima trajanja izložbe, na "billboardu" će se svakoga sata u trajanju od 15 minuta prikazivati posjetitelji koji su posjetili izložbu u proteklom satu.
"Nismo željeli izlagati naše projekte kada se oni ionako mogu pogledati na
našem blogu, kazao je Davor Bruketa te nadodao kako je izloženo ono što ih najviše zanima, a to su drugi ljudi. "Izložili smo naše prijatelje, znance i sve ostale koje zanima naš rad i koji će doći posjetiti izložbu", rekao je Bruketa.
Nikola Žinić rekao je kako "instalacija ilustrira aktualnu komunikacijsku paradigmu u kojoj je svatko i medij i poruka", u kojoj, kako je ocijenio, "više nema pozornice i sve je postalo pozornica u kojoj sve postaje dostupno, moguće, transparentnije i bolje."
Podjsetimo da su Bruketa&Žinić dobitnici oko 350 međunarodnih stručnih priznanja na području dizajna i komunikacije. Njihovi radovi redovito se objavljuju u mnogim uglednim svjetskim publikacijama.
Nives Gajdobranski