Paulin je ostvario duhovitu fotografiju interakcije umjetničkoga rada i gledatelja. Dvoje ljudi uklapaju jedno od dvadeset ogledala u sklopu umjetničke instalacije u vlastiti fotosession načinjen mobilnim telefonom uz obrazloženje "Gledate li izložbu ili ona zapravo gleda vas? Najaktivniji promatrači umjetnosti danas prije svega teže kolektivnom ekshibicionizmu".
Nagradu je dodijelio tročlani žiri koji su činili predsjednik Biennala Paolo Baratta, umjetnički direktor Biennala Daniel Birnbaum i jedan od najcjenjenijih europskih fotografa specijaliziranih za dokumentarne prikaze grada i industrijske baštine Gabriele Basilico.
Zanimljivo je da je Paulin jedini nagrađeni netalijanski autor. Najboljom fotografijom izložaka na Biennalu, održanom na temu "Stvaranje svjetova" proglašena je ona Stefana Ghessinija, čija fotografija reproducira isti rad kao i Paulinova – "Twenty Two Less Two" Michelangela Pistoletta.
Allegra Martin u španjolskom paviljonu uhvatila je promatračicu koja u tišini i samoći promatra slike Miquela Barcelóa, dok Paolo Palmieri bilježi posjetitelje upletene u instalaciju Williama Forsythea. [K.R.]
"Život na Biennalu"
Multimedijski manipulator bez adrese i biografije, kako sebe titulira Zaneto Paulin, s predstavnicima Biennala dogovorio je i realizaciju projekta "La vita sulla Biennale" (Život na Bijenalu) koji će obuhvaćati izložbu njegovih 150 najboljih fotografija s posljednjih pet biennala i brojnih memorabilija.
Vjesnik.hr
Akademija-Art.net