Skip to content

Bruna Matić promovira album prvijenac ovoga petka u KCM-u

U petak, 28. lipnja, Bruna Matić Quartet u Kulturnom Centru Mesnička promoviraju debi album koji službeno izlazi uoči spomenute promocije, u srijedu 26.lipnja. Ulaz na koncert u KCM-u je slobodan, a start zakazan za 21 sat.

Facebook event

Bubnjarka Bruna Matić plijeni pažnju publike u Hrvatskoj i šire već nešto više od devet godina, surađujući s bendovima i izvođačima kao što su HGM A Band, HRT Jazz orkestar, Renato Chicco, Ed Neumeister,  Robben Ford, Davor križić Experiment, te Lela i Joe Kaplowitz. Bruna Matić Quartet se sastoji  od četvero mladih, talentiranih glazbenika iz Hrvatske i Slovenije. Njihove snažne glazbene osobnosti, interakcija, te zanimljive kompozicije čine ih jednim od najsvježijih mladih sastava, dok ih njihova ljubav prema tradicionalnom jazzu razlikuje od ostatka scene. Moto benda se stoga može sažeti kao ”Sloboda u tradiciji”.

“Two Weeks After Midnight” prvi je album zagrebačke bubnjarke, ime nosi po jednoj od pjesama, a sastoji se od sedam autorskih pjesama tradicionalnijeg jazz izričaja uz utjecaj modernijih stilova. Kompozicije su predviđene za izvedbu u kvartetu sastavljenog od tenor saksofona, gitare, kontrabasa i bubnjeva uz dodatak klavira, trube i još jednog tenor saksofona na određenim pjesmama.

“Prvi autorski album znači svojevrsno predstavljanje mladog izvođača kao kompozitora, glazbenika i leadera. Iz tog sam se razloga odlučila ovaj album koncipirati kao određeni hommage svim velikanima jazza koji su me inspirirali i utjecali na moj razvoj do sada. Stoga je ovaj album na neki način objedinjenje stilova dok zadržava osobni izričaj te miješa i modernije stilove. Tako je na primjer u pjesmi “Hopefully Not” istaknut utjecaj ranog Milesa Davisa u fazi dok je još svirao s Charliejem Parkerom, Jacka Sheldona u aranžmanu, ali i modernijih stilova u harmoniji, kao i istarske glazbe u dijelu prije sola. Skladba “Bossa off the Top of My Head” svojim molskim tonalitetom i brzim tempom bossa nove podsjeća na “Blue Bossu”, dok je balada “Daydreaming” kombinacija utjecaja pjesmi “Skylark” i “Body and Soul”. Tu su još i “Blues for My Future Self”, tradicionalni blues, jednostavne soulful melodije i zanimljivog aranžmana, dvije modernije skladbe “The Sleeping Ghost” i “Step too Far” koje nas nakon puta kroz povijest jazza i tradicionalnijih stilova vode u današnje vrijeme, te naslovna pjesma “Two Weeks After Midnight“.

Bend se sastoji od glazbenika koji su svoje znanje stekli školujući se na Univerzitetu za glazbu i izvedbenu umjetnost u Grazu. Na gitari je Filip Pavić, mladi i trenutno vrlo traženi gitarist iz Zagreba, koji između ostalih svira sa zagrebačkim kantautoricama Lucijom Ćustić Luce i Ninom Romić. Hrvoje Kralj na kontrabasu trenutno studira u Grazu i svira s brojnim bendovima u Austriji, kao na primjer Nexus i Coquette Jazz Band. Mladi tenor saksofonist Jaka Arh iz Ljubljane imao je prilike surađivati s vodećim slovenskim big bendovima, Big Band RTV Slovenija i Big Band Grosuplje, te je ove godine osvojio zlatnu nagradu na natjecanju TEMSIG u Sloveniji.

Na albumu su predstavljena i tri gosta: Joe Kaplowitz na klavijaturi na pjesmi “The Sleeping Ghost”, Zvonimir Bajević na trubi na “Hopefully Not” i Saša Nestorović na saksofonu na “Bossa off the Top of My Head”.

See also  Split - Sara Renar i ‘Gdje povlačiš crtu’

Također je uz izdavanje ovog albuma predviđen i dokumentarac pod nazivom The Making of Two Weeks After Midnight s video snimkama iz studija i intervjuom u kojem će biti predstavljena svaka od pjesama, kao i album kao cjelina.