Između javnog i privatnog – dobre kustoske prakse
Otvoren je natječaj za 25 kustosa ili umjetnika iz CreArt mreže za sudjelovanje na seminaru pod nazivom „Između javnog i privatnog – dobre kustoske prakse“, koji će se održati u Genovi (Italija), u Duždevoj palači od 21. do 23. ožujka 2019.
OSIGURANI TROŠKOVI:
- Putni troškovi do 600 eura
- Troškovi smještaja
- Troškovi prehrane (od 21. do 23. ožujka)
- Sudionici bi trebali donijeti prijenosno računalo ili bilježnicu
- Sudionici bi trebali sudjelovati u svim seminarskim aktivnostima
TEMA SEMINARA:
Kakav je odnos danas između muzeja i suvremene umjetnosti? Što znači kuriranje izložbi i inicijative, uz ispreplitanje javnog i privatnog, za umjetnost XX. i XXI. stoljeća? Koju ulogu igraju zaklade, sajmovi i galerije? Koje se kustoske prakse mogu koristiti na tim mjestima kako bi se pomoglo širenju znanja o suvremenoj umjetnosti?
– Muzeji i suvremena umjetnost / muzeji suvremene umjetnosti.
– Važnost odnosa između javnog i privatnog. Kuriranje programa zaklada, kuriranje na sajmovima i u galerijama.
– Kuriranje javne umjetnosti.
– Ponovno osmišljanje muzeja.
Voditeljica seminara je Alessandra Gagliano Candela, profesorica povijesti umjetnosti na Accademia Ligustica di Belle Arti, gdje je i prodekanica. Kurirala je brojne izložbe umjetnika XX. stoljeća kao i suvremenih umjetnika. Objavila je brojne eseje, a od 2008. Djeluje u umjetničkoj sekciji Festival dell’Eccellenza al Femminile. Od 2007. do 2014. Radila je kao freelancerica za Arskey (www.teknemedia.net). Od 2014. do 2016. uređivala je rubriku kulture u časopisu Stagioni.
Link na cjeloviti natječaj.
NAČIN PRIJAVE:
Pravo sudjelovanja imaju isključivo kustosi ili umjetnici (umjetnici moraju biti redoviti članovi HDLU-a) koji imaju boravište/prebivalište u Gradu Zagrebu ili koji su rođeni u Gradu Zagrebu. Potrebno je priložiti dokaz: osobna iskaznica ili putovnica. U slučaju da je adresa boravišta drugačija od prebivališta potrebno je uvjerenje MUP-a o boravištu u Gradu Zagrebu ili rodni list.
Prijavitelji trebaju imati diplomu iz područja umjetnosti, kuriranja ili srodnih područja ili najmanje jednogodišnje radno iskustvo u muzeju ili galeriji.
Prijava se vrši isključivo preko on-line aplikacije (ako se prvi put prijavljujete na CreArt projekt, potrebno se registrirati).
Prijaviti/registrirati se možete ovdje (na dnu stranice).
Uz obrazac je potrebno priložiti i sljedeće dokumente spojene u jedan PDF:
– ime, prezime, adresu, telefonski broj i e-mail;
– osobna iskaznica ili putovnica (skenirana kopija);
– životopis;
–obrazloženje zašto želite sudjelovati na seminaru (najviše 1 stranica A4).
Razmatrat će se samo prijave koje su cjelovite i dostavljene na vrijeme.
Rok za prijavu: 15. veljače 2019.
Objava rezultata: 22. veljače 2019.
KONAČNA ODREDBA:
Podnošenjem prijave, autor je suglasan sa svim uvjetima ovog natječaja.
PITANJA:
Kontakt osoba za sva pitanja je Vida Meić, vida.hdlu@gmail.com. Pitanja se zaprimaju isključivo putem e-maila.
O CreArt PROJEKTU:
CreArt 2.0. je europska mreža gradova te privatnih i javnih institucija. Projekt je započeo 2012. godine s ciljem reagiranja na potrebe europskih kulturnih institucija što obuhvaća povećanje gospodarskog, socijalnog i kulturnog utjecaja vizualnih umjetnosti pružanjem bolje podrške umjetnicima, menadžerima u kulturi, industriji i široj javnosti. Nositelj CreArt projekta za Hrvatsku je Hrvatsko društvo likovnih umjetnika, a pored HDLU-a projekt okuplja mrežu partnera iz Genove i Leccea (IT), Clermont-Ferranda i Rouena (FR), Katowica i Lublina (PL), Skopja (MK), Liverpoola (UK), Kaunasa (LT) i Aveira (PT) koju koordinira Gradski ured za kulturu grada Valladolida (ES). Petogodišnji projekt CreArt 2.0. provodit će se od 2017. do 2021. godine.