Britanska aviokompanija EasyJet proglasila je Hrvatsku destinacijom godine. To su dodatno potvrdili tiskanjem srpanjskog izdanja inflight magazina koji su prvi put u povijesti posvetili samo jednoj zemlji – Hrvatskoj, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice
Riječ je o publikaciji koja je namijenjena korisnicima njihovih usluga i koja će pridonijeti dodatnoj promociji hrvatskih odredišta. Magazin na mjesečnoj bazi ostvaruje doseg veći od šest milijuna putnika, navodi se u priopćenju.
Aviokompanija EasyJet godišnje preveze više od 82 milijuna putnika, od kojih oko 13 milijuna poslovnih. Flota im ima gotovo 300 zrakoplova koji lete na ukupno 980 ruta, odnosno na 156 zračnih luka u 33 zemlje svijeta.
EasyJet je odabrao Hrvatsku kao destinaciju u kojoj bilježe poraste prometa i interesa. Samo u ljetnim mjesecima u hrvatske destinacije preveze više od milijun putnika. U ovoj godini imaju 49 aktivnih linija kojima spajaju naše destinacije poput Dubrovnika, Splita, Pule i Zadra s brojnim ključnim europskim gradovima, ističu iz HTZ-a.
Kristijan Stančić, direktor glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, ističe da je glavni cilj suradnja s avioprijevoznicima i organizatorima putovanja iz inozemstva.
“Odabir Hrvatske kao destinacije godine od strane jednog od ključnih europskih avioprijevoznika za nas predstavlja veliki uspjeh, ali i potvrdu da u ovom važnom prometnom segmentu ostvarujemo značajne i strateški važne pomake. Ključni ciljevi koje smo definirali podrazumijevaju pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije koja je ujedno vrlo dobro prometno povezana, posebice u kontekstu aviolinija koje su iznimno važne za jačanje turističkog prometa u razdobljima pred i posezone.”
Stančić dodaje da se hrvatski turizam može pohvaliti s više od 70 novih redovitih linija uvedenih u ovoj godini. Hina