Skip to content

Najnovija verzijia BMW i8

Radi se o Roadsteru koji za cilj ima upropaštavati frizure svojih vlasnika, dok s druge strane čuva planetu od zločestih čestica koje su zli ispušni sustavi u stanju proizvesti i izbaciti u ovo malo atmosfere što nam je svima ostalo

BMW i8 Roadster u proizvodnju je krenuo tek prije nekih nekoliko mjeseci, ali službeno predstavljanje je tek ovih dana obavljeno u Leipzigu. Tom je prigodom novinarima iz svih zemalja svijeta predstavljeno ovo najnovije čudo tehnologije, tehnike i dizajna, a prema dosadašnjim reakcijama, reklo bi se da će ovaj topless nastavak sage o i-osmici biti jako dobro prihvaćen i od strane kupaca. Doduše, s obzirom na nekih 140,000 eura, za pretpostaviti je da kupci baš neće rasti u vrtovima i voćnjacima, ali i8 ionako nikada nije bio zamišljen kao automobil za široke mase, pa u tome niti nije poanta.

Što se motora, pogona, ovjesa i svega ostalog tiče, priča o ovom Roadsteru je manje-više ista kao i kod njegovog brata s krovom. Dakle, i8 Roadster je i dalje Hibrid, raspolaže s motorom zapremine 1,5 litara iz kojeg u kombinaciji sa svom silom struje izvlači nekih 375 konjskih snaga. No i to je sasvim dovoljno za poprilično interesantne performanse, odnosno 4,5 sekundi do „stotke“ i maksimalnu brzinu od (limitiranih) 250 kilometara na sat.

Ovaj PHEV je zbog svoje obnovljene i ojačane baterije navodno sposoban proizvoditi točno nula emisijskih plinova, ali samo u vožnji na baterije, kada bi autonomija trebala iznositi nekih 53 kilometra. E sad…s obzirom na iskustva u realnom svijetu, ta bi se vrijednost za koji kilometar mogla smanjiti, ali u tome ne treba tražiti problematiku, jer i8 Roadster sigurno neće kupovati ljudi kojima je vožnja na baterije prva i posljednja stvar koju očekuju od automobila.

Uglavnom, BMW i8 Roadster je i dalje pred vama. I dalje zanimljiv, još uvijek dovoljno poseban da ljudi oko njega vrte glave i eko-mentalisti odobravaju njegovo postojanje, te istovremeno brz taman koliko bi jedan takav automobil trebao biti. No ono najbolje od svega i dalje je dizajn, jer ako za „originalni“ i8 vrijedi opis „prelijep“, onda se za ovu topless-verziju u najmanju ruku može reći…hm…nešto još bolje od gore navedenog epiteta. Pa kako ne bih izmišljao nove riječi i bespotrebno komplicirao stvari, mislim da je dovoljno reći samo „pogledajte ga“. Ivan IGloo Gluhak automobili.hr, foto: BMW Group