U Zagrebu svečano otvoren novi Ured Grada Beča za inozemnu komunikaciju – Eurocomm-PR / FOTO

Eurocomm PR 2016 photo AkademijaArt 1

Inozemna komunikacija Grada Beča u novom ruhu

Eurocomm PR 2016 photo AkademijaArt 1

Jučer, 28. lipnja 2016., u poslijepodnevnim je satima na terasi Hotela International održana svečanost otvorenja novog inozemnog ureda Grada Beča, Eurocomm-PR, koji je smješten neposredno pored hotela, u zgradi BCI-a u Miramarskoj 24

foto galerijaPogledajte galeriju 50 foto!

Dosadašnje je bečko poduzeće za inozemnu komunikaciju 1. siječnja 2016. prešlo pod okrilje Bečkog Holdinga (Wien Holdinga) te je zaduženo za odnose s javnošću grada Beča u Beogradu, Budimpešti, Krakovu, Ljubljani, Pragu, Sarajevu, Sofiji i Zagrebu.

Nazočne su predstavnike političkog i javnog života grada Zagreba te medije na početku svečanosti pozdravili su voditelj zagrebačkog ureda, gospodin Domagoj Mičić, te direktori bečke centrale, gospodin Marcin Kotlowski i Markus Pöllhuber koji su predstavili ciljeve i područja rada reorganiziranog poduzeća.

Eurocomm PR 2016 photo AkademijaArt 36

Ciljevi

Cilj agencije Eurocomm-PR jačanje je Beča kao važnog središta u srcu Europe, poticanje razmjene iskustava među gradovima i predstavljanje Beča na ciljanim tržištima. Europa iz sadašnje gospodarske i monetarne unije mora prerasti u socijalnu i ekološki osviještenu uniju. A to znači da je gradovima i općinama potrebno osigurati i mogućnost samoupravljanja u području javnih usluga, kazao je Kotlowski.

Dodao je kako Eurocomm svim svojim komunikacijskim instrumentima podupire Grad u dodatnom profiliranju Beča. Beč se pozicionira kao kozmopolitska metropola, primjer održivog razvoja i socijalne jednakosti. Zadatak je razvijati komunikacijska sredstva i stavljati ih na raspolaganje političkim dužnosnicima, odjelima bečkog magistrata i poduzećima Grada Beča. Na taj bi se način trebali stvoriti preduvjeti za jedan globalni, produktivni dijalog i time otvoriti mogućnosti za uspješne zajedničke projekte. To bi Gradu Beču trebalo osigurati pravovremeno prepoznavanje i prilika i rizika.

Eurocomm PR 2016 photo AkademijaArt 46

Područja našeg rada

Pöllhuber je pak istaknuo kako Eurocomm-PR zaposlenicima Grada Beča i sudionicima stručnih međunarodnih delegacija na raspolaganje stavlja detaljne i opsežne informacije o političkom ustrojstvu, upravi, gospodarstvu i medijima u ciljanim gradovima. Dva puta tjedno odabrane vijesti pristigle iz Beograda, Budimpešte, Krakova, Ljubljane, Praga, Sarajeva, Sofije i Zagreba predstavljaju teme koje su predmet rasprava u lokalnim medijima. Specijalizirana istraživanja zaposlenicima Grada Beča nude uvid u regulative i načine djelovanja drugih gradskih uprava u Središnjoj i Jugoistočnoj Europi. Lokalna kompetentnost suradnika u ciljanim gradovima omogućava temeljite procjene i insajderski uvid u aktualnu političku i gospodarsku situaciju.

U okviru rada s medijima lokanim se ciljanim skupinama prilagođavaju komunikacijska težišta grada Beča. Odabir tema reflektira aktualna težišta Grada Beča. Novinari iz ciljanih gradova redovito posjećuju Beč, kako bi provodili intervjue o aktualnim bečkim temama te posjećivali tekuće gradske razvojne projekte. Facebook stranice poduzeća i Twitter profili na jezicima ciljanih gradova zaokružuju sliku.

U inozemnim se lokacijama osim toga održavaju višednevni bečki eventi, koji predstavnicima Grada Beča pružaju mogućnost osobnog kontakta s lokalnim donositeljima odluka, predstavnicima medija i gospodarstvenicima. Eurocomm-PR podupire know-how transfer između Beča i gradova inozemne komunikacijske mreže i skrbi o političkim predstavnicima u okviru bilateralnih delegacija.

Za bečko gospodarstvo Eurocomm-PR pretražuje natječaje koji se objavljuju i ciljanim zemljama. Oni se potom prosljeđuju bečkom registru izvođača radova (ANKÖ) koji ih objavljuje.

Eurocomm PR 2016 photo AkademijaArt 4