Skip to content

Predstavljanje Slovenije u Zagrebu

Održana treća poslovna radionica portala Relaxino.com Zagreb otkriva Sloveniju

Esplanada14.4.2016. Relaxino.JPG3

Hrvatski portal Relaxino.com organizirao je treću godinu za redom poslovnu radionicu koja je omogućila ovećem broju turističkih agencija iz Zagreba da se na jednom mjestu upoznaju s najnovijim vijestima u ponudi slovenskih hotelijera kao i drugih turističkih subjekata. Održana je 14. travnja 2016. u Hotelu Esplanade u Zagrebu, a privukla je uz predstavnike agencija i više uglednih novinara i medijskih suradnika, ali i pokojeg znatiželjnog turističkog djelatnika i posjetitelja

Zapravo više od 40 predstavnika iz 30-tak turističkih agencija iz Zagreba je tijekom tog dana posjetilo radionicu, na kojoj su mogli obnoviti kontakte ili otvoriti vidike baš kao i razgovarati o daljnjoj suradnji s hotelijerima i ostalim turističkim subjektima iz Slovenije, s kojima su već do sad surađivali. Pritom se još bolje upoznati s ponudama pojedinih novih turističkih subjekata koji su se po prvi put na ovoj radionici predstavili turističkoj poslovnoj javnosti u Zagrebu.

Esplanada14.4.2016. Relaxino.JPG6

Poslovna radionica održana je u ugodnom ambijentu hotela „Esplanade“ u Zagrebu, 14. travnja 2016., makar se održava tek treću godinu za redom, očito nailazi na dobar odziv hrvatskih turističkih agencija. Slovenski predstavnici koji su prestavili svoje ponude turističkim agencijama bili su zastupljeni: Slovenska turistička organizacija; Terme Olimia; Sava hotels & resorts; Hoteli Sava Rogaška; Thermana Laško; Rimske Terme; Terme Maribor; Zavod za Turizem Maribor – Pohorje; Terme Zreče-Rogla; Bled, Hotel Jelovica; Bled, Hotel Astoria; Bohinj, Hotel Eco Park; Bohinj, hotel Jezero; Sportina Turizem Bled, Dvorac Bled; Hit Alpinea Kranjska Gora; Postojnska jama; Golte Hotels & mountain resort; ETC Adriatic turistička agencija; Hotel Celjska Koča. I ove godine kao i prijašnjih najviše je bilo predstavnika slovenskih termi koji su uz planinske destinacije najpopolarnija odredišta za hrvatske goste.
Radionica je prihvatljivo organizirana, naročito stoga jer je idealna za agencije koje organiziraju insentiv putovanja, receptivne programe, dok destinacije Bohinj, Bled, Maribor i Postojnska jama su destinacije koje se najviše posjećuju na organiziranim grupnim putovanja.

Esplanada14.4.2016. Relaxino.JPG8

Najnovije vijesti :
1.) Dolazak dolazak na svijet u 6. Mjesecu u Postojnskoj jami malih čovječih ribica i otvaranje novog hotela 4*
2.) Kranjska Gora, jedinstveni glečerski wellness u hotelu Špik
3.) Terme Olimia, Wellness Orhidelija, 6. godinu za redom najbolji wellness centar u Sloveniji
4.) Bohinj, mjesto boravka Agathe Christie

Smiljana Knez, veleposlanica Republike Slovenije u Hrvatskoj, pozdravila je sve nazočne koji su se okupili na ovoj poslovnoj radionici, pritom je istaknula kako je turizam vrlo bitna grana u gospodarstvu i da su ovakve radionice bitne za promidžbu Slovenije. Zahvalila se Relaxino.com na organiziranju ove radionice na ovećem dolasku slovenskih partnera. Jakob Štunf, ekonomski savjetnik u veleposlanstvu Republike Slovenije u Hrvatskoj, istaknuo je kako su prihodi dolazaka i noćenja hrvatskih gostiju u prva dva mjeseca 2016. godine povećani za 7,7%. Broj gostiju iz Hrvatske u 2015. godini povećao je broj posjeta u gradove Ljubljanu i Maribor, dok su i dalje najposjećenije terme i planinske destinacije. Broj noćenja u 2015. godini hrvatskih gostiju bio je 311.453 što je brojka koja se približva rekordnoj 2008. godini.
Relaxino organizirajući poslovnu radionicu sa slovenskim turističkim partnerima htjeli su je održati baš na dan 14. Travnja, jer su nastojali koliko toliko doprinijeti na regijskoj razini ovoj hvale vrjednoj svjetskoj inicijativi: Global Meeding Industry Day! Pritom evo i nekoliko informacija vezanih o Global Meeding Industry Day (14. travnja 2016.), profesionalci iz udruženja poslovnih skupova i zbivanja obilježili su diljem svijeta Prvi svjetski dan poslovnih skupova i svih djelatnosti povezanih uz udruženje istih GlobalMeetingsIndustryDay (GMID). Svrha obilježavanja GMID je u tomu, jer nastoji se donekle utjecati na javnost u smislu osvješćivanja o zbiljskim vrjednotama poslovnih skupova, bile to konferencije, kongresi, poslovne radionice, insentiv putovanja ili poslovni sajmovi, ali i na poslovne ljude, tvrtke i ekonomiju, pa i na lokalno i globalno.

Esplanada14.4.2016. Relaxino.JPG9

Sve u svemu na radionici portala Relaxino.com održanoj u hotelu Esplanade zaista je vladalo dobro raspoloženje svih nazočnih, uz oveće zanimanje znatiželjnih agencijskih predstavnika koji su se naročito zanimali za ponodu koja je dostupna za ovu i slijedeću sezonu. Pojedini su mediji baš kao i predstavnici i posjetitelji ovu radionicu doživjeli zaista kao iznenađenje. O čemu su već pojedini mediji izvjestili hrvatsku javnost, jer poslovna je radionica turističkim agencijama iz Zagreba omogućila bolji uvid u ponudu kao i da se bolje upoznaju s novostima slovenskih hotelijera i drugih turističkih subjekata. Do novog prijateljevanja s turističkim partnerima iz Slovenije 20. listopada 2016. u restoranu Okrugljak u Zagrebu.

Esplanada14.4.2016. Relaxino.JPG19