Vlatko Čerić je rođen 1945. godine u Zagrebu. Diplomirao je fiziku na Prirodoslovno matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zgrebu te magistrirao fiziku. Doktorat iz organizacijskih znanosti stekao je na Fakultetu organizacionih nauka na Univerzitetu u Beogradu.
Tijekom studija fizike redovito je pohađao predavanja iz „Povijesti umjetnosti“ prof.  Grge Gamulina na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Likovne i vizualne tehnike kojima se ne najčešće izražava su: digitalna grafika generirana iz računalnog programa, digitalna manipulacija fotografije pomoću računalnog programa i programski generirana digitalna animacija. Član je Hrvatskog društva likovnih umjetnika i ARTROM Gallery Guild iz Rima, Italija, te pridruženi umjetnik A. Jain Marunouchi Gallery iz New York City-ja, SAD.


Kontakt

Adresa: Ulica grada Gualdo Tadino 12, 10000 Zagreb

e-mail: vlatkoceric@gmail.com
web: www.vceric.net


Odabrane samostalne izložbe

2009 Vienna University of Technology, Beč, Austrija
2008 Galerija Bernardo Bernardi. Zagreb
2005 Galerija Canvas, Zagreb
Odabrane skupne izložbe
2009
5. hrvatski trijenale grafike, pozvani autor, Meštrovićev paviljon, Zagreb
Third International Printmaking Competition, Osman Hamdi Bey Art Gallery, Istanbul, Turska
VIth Novosibirsk International Biennial of Contemporary Graphic Art,
   Novosibirsk State Art Museum, Novosibirsk, Rusija
3. Bijenale kvadrilaterale, pozvani autor, Muzej moderne i suvremene umjetnosti, Rijeka
Palm Art Award Exhibition, Art Domain Gallery, Leipzig, Njemačka
404 Festival of electronic art, Astas Romas center, Rosario, Argentina
2008
Hun Gallery International 2008, Hun Gallery, New York City, SAD   
Digital Evolutions, ARTROM Gallery, Rim, Italija  
Printmaking Today: Contemporary Review of Fine Art Printmaking,
   Dedalo Center for Contemporary Art, Abruzzo, Italija
DigitalEyes 2008-2009: New Esthetic Dimensions in Computer Visuallization Technology,    
   Los Angeles Municipal Art Gallery, Los Angeles, SAD
2007
27th Mini Print International of Cadaqués, Taller Galeria Fort, Cadaqués, Španjolska
6th LESSENDRA World Art Print Annual (Mini Print), Lessendra Gallery, Sofia, Bugarska
Crossroads, Rhonda Schaller Studio, New York City, SAD
Pixel Perfect – the Digital Fine Art Exhibition, Agora Gallery, New York City, SAD
ArCade V, An International Exhibition of Electronic Prints, John Curtin Gallery, Perth, Australija
SIGGRAPH Art Gallery: Global Eyes, San Diego Convention Center, San Diego, CA., SAD
2006
Biennial International Miniature Print Exhibition BIMPE IV,
   Federation Gallery, Vancouver, Kanada
XIX Biennal Ibizagrafic’ 06, Museu d’Art Contemporani d’Eivissa, Ibiza, Španjolska
VII International Computer Art Biennale, Wanda Siemaszkowa Gallery, Rzeszów, Poljska


Odabrane nagrade – izbor:

2009 Certificate of Excellence, Art Domain gallery, Leipzig, Njemačka, Palm Art Award 2009
Radovi u zbirkama – izbor:
International Print Triennial Cracow collection, Cracow, Poljska
Kabinet grafike HAZU, Zagreb
Novosibirsk State Art Museum, Novosibirsk, Rusija
Guanlan International Print Biennial collection, Guanlan, Kina
Association of the Museums of Painting and Sculpture collection, Istanbul, Turska
Curtin University of Technology Art Collection, Perth, Australia
International Computer Art Biennale collection, Rzeszów, Poljska


Knjige u kojima su predstavljeni radovi – izbor

Who’s Who in Visual Arts 2010-2011, Art Domain Whois Verlag, 2010
Rolando A. Vilasuso, Significación de las Imágenes (in Spanish), Lulu.com, 2008
Objavio tekstove u časopisu Grafika te na nekoliko međunarodnih konferencija iz područja informatike. Održao predavanja na Akademiji likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu, Akademiji primjenjenih umjetnosti Sveučilišta u Rijeci, u okviru 5. hrvatskog trijenala grafike u Zagrebu te na nekoliko međunarodnih konferencija iz područja informatike.

Iz predgovora za samostalnu izložbu u galeriji Canvas, Zagreb, 2005

„Čerić nam se predstavlja rigoroznim izborom uzoraka iz tri desetljeća bavljenja i eksperimentiranja slikom i to s dva ciklusa koji su u kodu likovnih poetika na suprotnim polovima. Kartezijanski ritam pripada jeziku geometrijskog opartizma. … Ciklus Evolucija otisnut je, bez posredovanja neke od grafičkih tehnika, u inject printu iz medija u kojemu je i generiran, zadržavajući autentičnu nervozu, mikronsku lomljivost, titravost i gustoću algoritamske linije koja nije prevodiva.“   
Margarita Sveštarov Šimat

Iz predgovora skupne izložbe Pixel Perfect: The Digital Fine Art Exhibition,

Agora Gallery, New York City, 2007
“Through many years experimenting with images and image manipulation, Vlatko’s works have reached new heights, and have been exhibited across the globe. There is a spirit in the machine, and Vlatko Čerić has freed it".


Iz predgovora za samostalnu izložbu u galeriji Bernardo Bernardi, Zagreb, 2008

„Čerić naprosto stvara vizualnom energijom nabijena polja … Bezazleno, bez fanfara, u strogosti preciznih misli raste oku zamamna ekspresivnost matematičke forme. Njezin umjetnički i kontemplativni domet pak (drugim riječima važnost) ovisi o strukturi promatranja: jednima, moguće, banalna, za druge (otvorene ovakvim dojmovima) takva ekspresivnost biva veličanstvena.“
Nikola Albaneže

akademija-art.hr