… Ivica Badrov, u svojstvu fotografa amatera, promatra svoju okolinu na jedan drugačiji način, sabire datalj u kadar, stvara harmoničan otisak i umjetničku fotografiju. Svaka od ovih fotografija odražava izuzetnu ljubav prema staroj, napuštenoj, dalmatinskoj kulturnoj baštini. Badrov, analizirajući pojedine elemente i komponirajući ih tako da zadovolje izrazit stupanj osobnosti i sigurnosti, unosi vlastiti stvaralački dah. Pravilno kombinirajući konturu, ton i boju odabire koji će od ovih elemenata biti posebno naglašen. Na fotografijama prevladava boja kojom se stvara kontrast, što kod promatrača izaziva emocije.
Badrova zanimaju površine zanimljivih tekstura. Posebno su mu privlačne u kombinaciji s bojom i tonom, što uočavamo u seriji fotografija na kojima su u kadru fragmenti starih vrata. Te vremenom istrošene površine i sivilo istrošenog kamena, snimljeni su s bliske točke gledišta što posebno naglašava perspektivu. Istaknuti su metal hrđave teksture i drvo premazano slojevima boje koja se ljušti. Promatrajući fotografiju kao umjetničku formu ili pak, interpretativni medij, možemo reći da se svaka njegova fotografija ponaosob odlikuje osebujnom izražajnošću. On ima potrebu da ljepotu krajolika zadrži u sjećanju. Zahvaća samo dio, dok izvan kadra ostavlja mogući ostatak krajolika koji možemo zamisliti da postoji. Iskaz o krajoliku istaz je vlastite prisutnosti u određenom trenutku. Često se tu radi o naznaci, asimetričnom pomicanju u stranu. Tako autor dokazuje svoju moć zapažanja koju stalno uči i razvija. Analizira pojedine elemente, uočava njihovu važnost i naglašava ih.
Fotografija je napretkom tehnologije dana svim ljudima od kojih, ipak samo rijetki mogu uočiti i zabilježiti upravo ono što promatrač, zahvaljujući svojem ranijem iskustvu i sjećanju, doživljava gledajući je. Autor je odlučio, sačuvati od zaborava neke momente prošlosti, gledatelje vratiti izvorištu i stvoriti odnos prepun poetike i nostalgije.
Sanja Acalija
Akademija-Art.net