Sve više korisnika Facebooku pristupa putem mobilnih uređaja, pokazuju najnoviji rezultati
Prema najnovijim podacima koje nam je putem infografike prezentirala tvrtka Qwaya, mobilni Facebook je stvar sadašnjosti. Možda za obične korisnike to i nije neka velika stvar, ali za poslovne je prilično važna zbog načina i frekventnosti prikazivanja oglasa. Prema podacima koje je iznio Qwaya, 75 posto stanovništva danas posjeduje mobilni uređaj, odnosno brojkom rečeno 5.250,000.000 ljudi.
Rast od 67 posto
U sljedeće dvije godine imat ćemo više mobilnih pretplata negoli je stanovništva, a gotovo 50 posto američkih korisnika ima pametni telefon. Facebook pak ima 955 milijuna aktivnih korisnika, a čak ih 57 posto koristi Facebook upravo putem mobilnog uređaja. Sam Facebook ima 67-postotni godišnji rast aktivnih mobilnih korisnika, a i na ovoj društvenoj mreži mjesečno se provodi u prosjeku najviše vremena od internetskih odredišta – na Facebook se troši 8 sati i 4 minute, Google 4 sata i 51 minutu, a na Yahoo tek sat i 17 minuta.
Da takvi podaci odgovaraju istini, pokazuju i naša iskustva sa stranicama koje administriramo.
Mobilno oglašavanje
Na Facebook-stranice magazina planb.hr od 1. listopada do 17. prosinca čak je 952 korisnika lajkalo stranicu s mobitela, a serija "Nedjeljom ujutro, subotom navečer" imala je nevjerojatnih 5890 lajkova s mobilnog uređaja!
– Mobilno oglašavanje postat će integralni dio cross marketinških kampanja – rekao je Gokul Rajaram, jedan od Facebookovih čelnih ljudi, Za sve koji žele efikasnije koristiti Facebook za mobilni marketing, eHub je objavio besplatnu e-knjigu koja će vam u tome pomoći. Možete je skinuti, na
Foto: Gadgeterija.net
Foto: 21stoljece.hr
Foto: 21stoljece.hr