Objavljen javni natječaj za dizajn vizualnog identiteta HZZO
Rok za primanje natječajnih radova je 12. listopada 2012. godine do 10.00 sati.
Službeni poziv na sudjelovanje u natječaju i potpunu natječajnu dokumentaciju zainteresirani mogu preuzeti na stranici Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske na linku.
Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje provodi sveobuhvatnu reformu poslovnih procesa, čija se realizacija planira u četverogodišnjem mandatnom razdoblju započetom ove godine, a suvremen karakter HZZO-a treba postati očit i kroz elemente vizualne komunikacije. Usvajanje novog vizualnog identiteta jedan je od važnih vidljivih koraka prema izgradnji prepoznatljive, pozitivne slike HZZO-a kao ustanove u koju korisnici prava iz zdravstvenog osiguranja imaju povjerenje temeljeno na kvaliteti, brzini i kontinuiranom unaprjeđenju razine usluga.
Raspisivač želi ustanoviti nov, suvremen, komunikativan i dojmljiv vizualni identitet koji će jasno razlikovati HZZO od javnih i privatnih osiguravajućih društava, te drugih javnih ustanova koje u nazivu imaju zdravstvenu komponentu. Novi identitet treba pratiti i podržavati razvoj HZZO-a kao tehnološki i etički suvremene institucije.
Ocjenjivački sud natječaja čine prim. Siniša Varga, dr.med.dent., Nenad Korkut, dr.med.spec.ortoped, Sanja Milanović, dr.med., Ivan Doroghy, dizajner, profesor na Studiju dizajna Arhitektonskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Ira Payer, dizajnerica. Tri nagrade iznose 20.000, 10.000 i 5.000 kn.
Natjecatelji imaju pravo postavljati pitanja vezana uz projektni zadatak natječaja, kao i o općim uvjetima natječaja isključivo putem elektroničke pošte na adresu nabava@hzzo.hr.
Rok za postavljanje pitanja vezanih uz projektni zadatak natječaja i za opće uvjete natječaja je do 5. listopada 2012. godine.
Odgovori na postavljena pitanja bit će putem Elektroničkog oglasnika javne nabave Republike Hrvatske dostavljeni svim natjecateljima koji su preuzeli natječajnu dokumentaciju.