„Pozadina predodžbi criusera, preciznije rečeno njihovih kontura, stvorena je od linija u boji koje uglavnom završavaju strjelicom te se nižu paralelno ili se isprepliću u pravilno – smirenom i nepravilno – kaotičnom ritmu. Ta mreža linija – strjelica čini drugi plan slike tako da otisci brodova djeluju kao da lebde ispred geometrijsko – kolorističkog tkanja.
Vizualnim jezikom Petrunjela Vuković priopćava određeni društveni problem kojeg interpretira oštro, razigrano, snovito i duhovito reagirajući posredstvom slikarstva na pojave koje zapaža u prostoru i vremenu. Multipliciranjem motiva broda stvara socijalno – ironičnu priču koja upozorava na vulgarnost današnjeg doba, a njezine slike kao da postaju estetizacija, slikarska reprezentacija i simulacija suvremene urbane umjetnosti grafita te su ekstrovertne za diskurs o općim pitanjima: društveno- ekološki problem, dehumanizacija turizma… Tako šablonski prikaz cruisera postaje u stilu pop arta ikonički znak masovne kulture turizma na početku XXI. Stoljeća."
Iz teksta Petre Golušić
Akademija-Art.net