Skip to content

Bellabeat pametni nakit stigao u francusku modnu prijestolnicu

Bellabeat kao lider u stvaranju wellness tehnologije namijenjene isključivo ženama izaziva oduševljenje gdje god se pojavi. Čak je i svjetski poznata Kourtney Kardashian prepoznala kvalitetu novog Bellabeat proizvoda, Ivy!

Marina Đarmati

Vrlo izbirljiva u odabiru novih proizvoda koje će staviti na svoju poosh.com platformu, Kourtney nije previše dvojila oko Ivy-a te je sada ova pametna narukvica ekskluzivno dostupna na prestižnoj poosh.com platformi. Prestižne lokacije nisu strane ovom wellness tech brendu koji vrata svojeg prvog dućana otvara upravo u Parizu, centru svjetskog luksuza i ljepote. 

„Dugo smo radili na projektu otvaranja naših dućana po Europi i sretni smo što smo napokon krenuli s predstavljanjima svojih inovativnih proizvoda uživo. Pariz je samo početak našeg putovanja jer dućane otvaramo u Amsterdamu, Berlinu i naravno Zagrebu. Ovim uzbudljivim projektom želimo zatvoriti uspješnu godinu iza nas i na neki način prizvati sve ono dobro što si želimo i očekujemo u godini koja dolazi.“ rekao je Sandro Mur, osnivač Bellabeata.

Posebno dizajniran za žene i žensko tijelo Ivy putem najnaprednijih senzora neprekidno tijekom dana i noći nadzire tjelesne reakcije i svakodnevne navike, dajući cjelovit uvid u životni tempo. Pametna narukvica detaljno bilježi kretanje, hidrataciju, otkucaje srca, ritam disanja, tjelesnu temperaturu, spavanje, menstrualni ciklus i brojne druge značajke. Uređaj prati vaše vitalne zdravstvene podatke, životne navike i cikluse te kroz aplikaciju pruža savjete koji vode žene da bolje upoznaju same sebe i ostvare svoj optimalan wellness.

Zajedno s elitnim hollywoodskim timom, mnoge influencerice i sportašice impresionirane su ovim pametnim nakitom. Isabela Alysa, Olivia Culpo, Chari Hawkins, Ash Kholm i mnoge druge zaposlene žene shvatile su koliko je važno pratiti svoje zdravlje i ritam.

„Glavna misija Bellabeata, oduvijek je bila osnažiti i osvijestiti žene da se inovativnom tehnologijom i analizom zdravstvenih podataka služe u svrhu otkrivanja i poboljšanja vlastitih životnih navika. Otvaranjem dućana želimo našu tehnologiju staviti u vaše ruke kako biste odmah i na licu mjesta vidjeli na koji način možete pratiti svoj životni ritam.“ objasnila je Urška Sršen, suosnivačica Bellabeata. 

Više o Bellabeatu i novom Ivy proizvodu pronađite na https://bellabeat.com/ivy/