Izlagao na brojnim izložbama u zemlji i inozemstvu. Profesionalno se bavi solo-pjevanjem.
Galerija AMATO jedna je od najstarijih fotografskih galerija u Hrvatskoj. U Grožnjanu, jedinom GRADU UMJETNIKA u Hrvatskoj, pored Gradske galerije Fonticus koja djeluje neprofitabilno i njeguje recentnu, suvremenu likovnu produkciju autora iz zemlje i inozemstva, od tridesetak privatnih ateljea, studia i galerija, jedina je galerija specijalizirana za fotografsku umjetnost.
Kubanski kadrovi (predgovor katalogu)
Fotografije su prepune sadržaja: od prvog sloja koji prikazuje do skrivenih, diskurzivnih značenja, koja naša intuicija mora razotkriti. Poput tata, autor krade trenutak, atmosferu, ili, snima osobu koja nerijetko pristaje na fotografiranje. Portreti, uhvaćeni u okolnostima ili u ambijentu kojem pripadaju, vračaju nas u neko prošlo vrijeme iako su sasvim aktualni. Uz portret se pojavljuju birani znakovi i znakoviti prostori koji određuju i podcrtavaju zabilježeno. Autora očito zanima čovjek, osoba u kontekstu socijalne situacije.
U ovim prizorima ogleda se kaleidoskop stanja stanovnika. Određena mirnoća duše ili prema našoj mogućoj interpretaciji, pomirenost sa situacijom, uočljiva je na većini zabilježenih pogleda. Možemo spekulirati koliko je to dobro ili ne ali na ovim fotografijama ne primjećujemo potrošačku histeriju primjetnu na ulicama gradova koje smatramo civiliziranima. Ljudi i djeca kao da još imaju vremena za igru, za sebe i za prijatelje. Sudbine pred nama, uvijek uz diskretnu začudnost, određuju i otkrivaju autorov doživljaj. Izražen je određen stupanj empatije s fotografiranim likovima i s njihovim miljeom.
Izraz lica, gesta portretiranoga, ambijent ili detalji govore da su često portretirani upoznati sa nakanom autora. Ova krađa trenutka, na zadovoljstvo kradice i okradenog, biva prenesena na matricu i sažeta u format umjetničkog predmeta.
Korištenje ne – boja, bogati raspon sivih tonova i česti kontrasti dodatno dramatiziraju zabilježeno. Imamo dojam sekvence nekog starog ili art filma. Ovdje se događa to da na putovanju po Kubi umjetnički senzibilitet pronalazi suradnika u motivu. Rezultat je vise nego dokument. Na radovima čitamo cio proces. Od pristajanja snimanoga do žurnog i pažljivog lovca na trenutak s druge strane kamere. Činjenica psihološke interakcije daje posebnu kvalitetu svjetlosnoj zabilješci. Imamo osjećaj da se autoru svaki kadar jednostavno dogodio. Preobrazba dokumenta u artistički iskaz događa se na razini doživljene emocije koju u ovom slučaju možemo zvati osjećajem za dramatiku kubanske urbane svakodnevice.
Akademija-Art.net