Skip to content

Graph – Časopis o vizualnim komunikacijama

Na tržištu dostupan drugi broj časopisa u potpunosti posvećenog vizualnim komunikacijama


Nakon ‘probijanja leda’ u svibnju prošle godine, s pilot brojem jedinog hrvatskog časopisa o vizualnim komunikacijama, na tržištu je od ovog tjedna dostupan drugi broj Grapha

U novom broju Graph donosi presjek najboljih radova na području vizualnih komunikacija u 2011. godini, intervju s Milanom Trencom, razgovor sa Stevenom Hellerom (njegov prvi razgovor ikad za hrvatsko tiskano izdanje uopće!), priču o dizajnu i održivom razvoju popraćenu primjerima profitabilne suradnje hrvatskih gospodarstvenika i dizajnera, pozadinu i planove tri kreativna festivala u regiji… i još mnogo toga!

Devet mjeseci nakon prvog izdanja, novo će biti dostupno početkom ožujka u odabranim knjižarama Profila u Zagrebu, Rijeci i Splitu. Nastojeći udovoljiti zahtjevima svojih čitatelja, Graph će proširiti mrežu distribucije te ubrzo postati dostupnim i u odabranim kioscima Tiska diljem Hrvatske, o čemu će se moći saznati više putem web stranice www.graph.hr. Cijena pojedinačnog primjerka iznosi 25 kuna.

Časopis Graph je specijalizirani kvartalni časopis namijenjen kreativnoj industriji u izdanju nakladničke kuće Lumen d.o.o. Prvi broj/pilot izdanje objavljeno je u svibnju 2011. godine. Graph je u potpunosti posvećen vizualnim komunikacijama (dizajnu, arhitekturi, fotografiji, grafičkoj tehnologiji, likovnoj umjetnosti…), a njegov cilj nije samo pružanje nužnog prostora kreativnoj sceni te njezinim sadašnjim i budućim članovima za predstavljanje svojih radova, nego kao viši cilj potaknuti raspravu o postojećim problemima u kreativnoj industriji te pronaći primjerena rješenja.

Graph je namijenjen:

– profesionalcima – grafičarima, grafičkim dizajnerima, art direktorima, kreativnim direktorima, produkt dizajnerima, multimedijalnim dizajnerima, copywriterima, ilustratorima, fotografima, arhitektima…

– akademskoj i kulturnoj zajednici – profesorima i studentima relevantnih fakulteta, nastavnicima i učenicima određenih umjetničkih srednjih škola, strukovnim dizajnerskim udruženjima i njihovim članovima, muzejskim ustanovama…

– donositeljima odluka u konkretnim granama industrije – brand menadžerima, produkt menadžerima, media plannerima, media buyerima, voditeljima tiskara…

– konzumentima dobrog dizajna i dizajnerskim entuzijastima

Drugi broj otisnut je u nakladi od 2500 primjeraka. Dio časopisa distribuira se direktno, odabranoj ciljnoj skupini čitatelja.

Nina Počuča, urednica

Akademija-Art