Posjećenost hrvatskih muzeja, galerija i ustanova u kulturi uključenih u Noć muzeja ukazuje da tradicija postaje izniman uspjeh s kojim Hrvatsko muzejsko društvo organizira tu manifestaciju
Podatak o rekordnih 325.000 posjetitelja NOĆI MUZEJA 2012 pokazuje da je Hrvatsko muzejsko društvo, u suradnji s muzejskim institucijama i ovaj put manifestaciju organiziralo s iznimnim uspjehom. U 80 gradova i mjesta muzeji, galerije i srodne ustanova u kulturi od 18 sati do sat poslije ponoći nudile su (27. siječnja) atraktivan program na 180 lokacija. U Splitu je bilo 39.000 posjetitelja Noći muzeja 2012, 26.000 u Rijeci, 22.000 u Zadru, 13.000 u Osijeku, 8.700 u Varaždinu, 8.000 u Dubrovniku, 7.700 u Puli, 2.700 u Koprivnici, 2.600 u Čakovcu i Slavonskom Brodu, 2.200 u Karlovcu…
U najbrojnijim i najvećim, zagrebačkim muzejima, bilo je 160.000 posjetitelja, a od tog broja najviše njih bilo je u Muzeju suvremene umjetnosti (16.000).
Po prvi puta u Noć muzeja uključili su se Buzet, Jasenovac, Kumrovec, Metković, Senj, Varaždin, Vis, Sutivan i Hvar.
Brojnu publiku privukle su atraktivne izložbe, ali i popratna događanja : pedagoške radionice, predavanja, okrugli stolovi, stručna vodstva, performansi, recitali i koncerti, filmske i video projekcije, modne revije, prigodne prodaje kataloga, promidžbenog materijala i suvenira, promatranja kroz teleskop, promocije i prezentacije te druženja s umjetnicima i donatorima. U odnosu na prošlogodišnju, Noć muzeja 2012 organizirana je u većem broju gradova i mjesta (13 više u odnosu na prošlogodišnju Noć muzeja) i na većem broju lokacija (na 20 deset lokacija više negoli prošle godine).
Autorice koncepcije Noći muzeja, Dubravka Osrečki Jakelić, predsjednica Hrvatskog muzejskog društva i Vesna Jurić Bulatović, voditeljica marketinga Noći muzeja, zahvaljuju publici na odazivu, a na doprinosu uspješnoj realizaciji projekta zahvaljuju svim muzejskim djelatnicima, sudionicima u realizaciji Noći muzeja 2012, pokroviteljima, partnerima, sponzorima i medijima ( Ministarstvo kulture RH, Grad Zagreb, Hrvatska turistička zajednica, Turistička zajednica grada Zagreba te partneri i sponzori: Europlakat, HRT, Jutarnji list, Zagrebačka pivovara, Candy, Divinus Victoria, Optimist, Inker, Minicards, Grafički zavod Hrvatske i Udruženje ugostitelja Zagreb ).
Fernando Soprano, PR Noći muzeja 2012
Akademija-Art.hr