Lice umjetnika najtočniji je mjerač vremena i svih onih nezaustavljivih i neizbježnih mijena
Miroslav Pelikan
Akademski kipar i donedavni profesor na zagrebačkoj Školi za primijenjenu umjetnost i dizajn, Ivan Branko Imrović, istaknuti je suvremeni hrvatski likovni umjetnik, autor kompleksnog opusa, crteža, slika i skulptura.
U svakom razdoblju svoga nadahnutog umjetničkog djelovanja ostavio je vidljivi trag u nizu specifičnih i karakterističnih ciklusa, umjetnik je jednostavno iskreno i izravno svjedočio o vremenu, oblikovao je svoj stav.
U razdoblju iumeđu 1997. i 1999. Imrović je kreirao osebujni ciklus plavih autoportreta, riječ je o multimediji, o kolažima – crtež je izgreban na fotografijama ( emocionalnim žarištima ) i spojen perom i kistom u kompoziciju, ističe autor.
Naravno, svaki je čovjek za svoga života, svjedok vremena, odsjeka vremena u kome je živio, pa tako i umjetnici, istina, oni na sebi svojstven način, evo, kao Imrović kroz niz plavih autoportreta progovoraju o prošlom vremenu ali i o budućnosti.
Lice umjetnika najtočniji je mjerač vremena i svih onih nezaustavljivih i neizbježnih mijena, na koje se teško naviknuti i nikako im se ne može oduprijeti.
Klepsidra sa svojim gromoglasno padajućim sitnim zrncim pijeska ustrajno bilježi protok, nepovratno potrošene minute i dane, podsjećajući nas neprekidno.
Plavi autoportreti Ivana Branka Imrovića izvrsna su posveta vremenu ali i trudu svakoga čovjeka i njegovoj želji da ostavi biljeg, trag o vlastitom postojanju.









