Skip to content

Priželjkujemo u kolekciji: Omiljene formule za njegu kože u blagdanskom 3D ruhu

I ove godine čuveni kozmetički brend Kiehl’s nastavlja tradiciju suradnje s renomiranim umjetnicima i umjetničkim studijima koji svake blagdanske sezone za ovaj popularni kozmetički brend dizajniranju pakiranja njihove limitirane blagdanske kolekcije

Marina Đarmati

Ovogodišnji dizajn osmislio je poznati kreativni studio za dizajn i animaciju Made by Radio. Blagdanska kolekcija za 2022. godinu sastoji se od 6 omiljenih Kiehl’s proizvoda kroz čiji ovogodišnji jedinstveni 3D dizajn pakiranja Kiehl’s želi poslati poruku o važnosti brige o drugima. Ovom kolekcijom Kiehl’s nastoji inspirirati sve da brinu o zajednici i svojim voljenima, na isti način na koji to brend radi više od 170 godina. Još od 1851.godine, briga o zajednici u samoj je srži poslovanja Kiehl’sa, i to prvenstveno kroz neprestani fokus na dijeljenje profesionalne podrške u području njege kože, ali i kroz efikasne proizvode i personaliziranu uslugu usmjerenu na rješavanje pojedinačnih potreba kože.  

Ovom suradnjom, Made by Radio nastavio je niz renomiranih umjetničkih studija i umjetnika kao što su Jeff Koons, Mickey, KAWS, Kenny Scharf, Peter Max, Jeremyville, Kate Moross i Janine Rewell, a koji su do sada surađivali sa Kiehl’som. Ovogodišnja blagdanska animacija na kreativan i duhovit način dočarava Kiehl’sov laboratorij za poklone (Kiehl’s Gifting Lab) kako bi svi ljubitelji brenda mogli osjetiti kako izgleda proces kreiranja omiljenih formula za njegu kože tako da one budu spremne baš za početak razdoblja darivanja. Razigrana atmosfera u stilu 3D stripa prikazuje najrazličitije likove, uključujući i one koje svi Kiehl’s ljubitelji odlično poznaju – Mr.Bonesa, ali i Kiehl’s savjetnike za njegu kože koji poručuju #SkinCareAboutSomeOne i ove blagdanske sezone. 

Made by Radio poznati je kreativni studio za dizajn i animaciju. Osnovan je 2011. godine, a zahvaljujući svom hrabrom pristupu i rješenjima koja se pamte, imali su priliku surađivati s nekim od vodećih svjetskih brendova kao što su Netflix, American Express, Instagram, Google i Nike. Made by Radio okuplja veliki tim talentiranih pojedinaca čiji kreativni pečat pokriva niz ilustracija i animacija, i u 2D i u 3D formatima.

See also  Avon donira 60.000kn udruzi SVE za NJU! za borbu protiv raka dojke