Skip to content

Erotičnost novoga ciklusa Damira Medvešeka

Ispred nas defiliraju brojne djevojke, izrazite ljepote, zavodljive u svom držanju, fino odmjereno erotične, dovoljno izazovne za skretanje pozornosti ali i dovoljno oprezne da gesta ne bude frivolna

Miroslav Pelikan

I u najnovijem ciklusu crteža, suvremeni hrvatski likovni umjetnik, akademski slikar i glavni slikar u zagrebačkom HNK-u, Damir Medvešak i dalje kontinurano istražuje ne samo vitko, nago, oskudno obučeno ili u kazališnom kostimu žensko tijelo nego i različite pokrete i geste balerina

Medvešekove balerine upoznajemo u trenucima odmora, prije samoga plesa, nakon plesne točke, zamišljene i koncentrirane. Ispred nas defiliraju brojne djevojke, izrazite ljepote, zavodljive u svom držanju, fino odmjereno erotične, dovoljno izazovne za skretanje pozornosti ali i dovoljno oprezne da gesta ne bude frivolna.

Medvešek je jednostavni crtež i poznati motiv doveo gotovo do samoga savršenstva u likovnoj realizaciji ,minuciozno izrađujući svaki lik i naglašavajući njegove specifičnosti.

Rijetko se danas u suvremoj umjetnosti susrećemo sa stvarnim ženskim likovima, atraktivna izgleda i ponašanja.

Uglavnom su to nedefinirana lica, tijela, neprepoznatljiva, aseksualna,skrivena, tajanstvena, nestvarni likovi.

Novi ciklus crteža Damira Medvešeka u prvom redu potvrđuje  majstorsku vještinu slikara u portretiranju žena, djevojaka.

Medvešek slikajući balerine govori i o svom zanimanju, o svom vremenu, o načinu i promišljanju o ženama, o životu.