Skip to content

Novigrad – Destilerija AURA

Noviteti – Aperitivo Ora d’Oro, Fernet Amaro 78, Limoncello & Orancello

Venina Markuš

Objava u mediju, a osim toga nije plaćena, ima li toga? Publicitet u marketingu je jedan od alata koji se za razliku od propagande ne plaća, ali se njime također može stvoriti (ili zadržati) pozitivna slika o nečem ili nekom, kao i poduzeću, organizaciji i svim drugim stvarima i pojavama. Osnovna prednost publiciteta nad oglašavanjem je ta što je publicitet besplatan za poduzeće, te mu javnost više vjeruje zbog njegove vjerodostojnosti. 

Tako smo i mi pred neki dan ponovno svratili u dućan ekskluzivnih tradicionalnih proizvoda kao što su rakije i džemovi te ostali autohtoni proizvodi od samoniklog ljekovitog bilja te divljeg voća, i po tko više zna koji put,  uvjerili u kvalitetu iznad svega. Ekipa ne posustaje, a zadovoljni konzumenti nose univerzalne proizvode u svoje domicilne zemlje. Izbor je stvarno veliki, uz  degustaciju i ljubaznost na zavidnom nivou. Nema tu mrgodnih pogleda niti podcjenjivačkog stava. Svakom potencijalnom kupcu poklanja se pozornost, bez obveze kupnje. To imaš ili nemaš u genima, inače bi to bila propala priča, ovako osmjesi na licima sve kazuju o kupčevom zadovoljstvu .  I mi smo iskusili novi ORANCELLO spravljen od korica ekoloških naranči, na isti, potpuno prirodni način kao i Limoncello. Korice se pažljivo uklanjaju što je tanje moguće, da se ne zahvati bijeli dio koji daje gorčinu. Nakon toga idu na maceraciju u alkoholni destilat. 

Uz osmijeh od uha do uha, ponosni na autohtoni hrvatski proizvod, krenuli smo dalje. 

Proizvodi ‘AurA’ na tržištu su prepoznati kao vrhunski brend u koji je uloženo puno rada i neizmjerno velika količina ljubavi za svaki proizvod, stoga i njihov slogan potkrepljuje sve prethodno rečeno: „RUKOM UBRANO, S LJUBAVLJU PRIPREMLJENO“.