Skip to content

Nova forma slikarstva Mladena Žunjića

Pred nama se ukazuje šaroliki, vrlo nježan, svijet prozračnosti, novo i čisto prostranstvo, neotkriveni kutak svemira, mjesto smiraja

Miroslav Pelikan

Nastavljajući svoje neizvjesno ali uzbudljivo putovanje po oceanima likovnog i umjetničkog, zagrebački slikar Mladen Žunjić, ne zastaje ni trenutak, neprekidno je u potrazi za nizom ,jedinstvenim ciklusom slika, isključivo na velikim formatima platna, u ulju, akrilu, koji će ispuniti sve njegove, ključne autorske težnje i očekivanja

Nova forma slikarskog izražaja suvremenog hrvatskog slikara, Mladena Žunjića, danas poznatog po svojim vrlo brojnim različitim ciklusima umjetničkog stvaranja, opet izaziva veliki interes u krugovima ljubitelja umjetnosti, naročito stranih kolekcionara.

Sve moderniji Signal processing (digitalni signal), kao i  mnoštvo digitalnih alata, Žunjić koristi u svojim tradicionalnim slikarskim tehnikama ulja i akrila na platnu većih formata, stvarajući potpuno nove forme i vizualne doživljaje, izrazito atraktivnog izgleda.

Što je slikar dosegao u najnovijem ciklusu?

Bez mnogo bojazni, razlomio je, fragmentirao je svoje česte motive, od obojanih ploha do zašiljenih, ustremljujućih pravaca, utišao je vulkanski goropadne energetske resurse, mnogostrukost i nezaustavljivost gibljivih elemenata, ovdje je svedena na pokušaj zabilježenog pokreta bez mnogo otpora i praska.

Pred nama se ukazuje šaroliki, vrlo nježan, svijet prozračnosti, novo i čisto prostranstvo, neotkriveni kutak svemira, mjesto smiraja.

Očito je, umjetnik je dosegao točku, od kojeg se račvaju raznolika polazišta s međusobno vrlo udaljenim ciljevima, odnosno načinima rada i tretmanima motiva.

Kolor kao neprijeporni znak i odličje slikarstva Mladena Žunjića i dalje je živ, potentan, iako ovdje promjenljiv, najbliži je i najodaniji pratitelj slikara .

See also  Leo Vukelić: Zeitgeist