Digital art II Mladena Žunjića

I sasvim je logično da se Žunjić odlučuje za niz ciklusa Digital arta, u kojem se i nadalje ističe eruptivni kolor, neprekidno fluktuiranje i boja i oblika

Miroslav Pelikan

Digitalna umjetnost suvremenog doba zauzima značajan prostor, od atelijera umjetnika do izlagačkih i prodajnih prostora

Kreiranje novoga likovnog svijeta koji će se zatim otisnuti na površinu posve je blisko današnjem čovjeku jer sve se zasniva na dobro određenoj količini žestoke inovativnosti i snage nadahnuća koji će biti višekratno prozveden kao autorsko djelo.

U davnini za to su služile grafike i različite grafičke tehnike dubokog tiska, s moguće vrlo malim brojem otisnutih listova.

Mladen Žunjić, zagrebački vrijedni slikar, autor je brojnog i složenog opusa ulja i akrila, na velikim formatima platna, doista, ciklusi se redaju jedan za drugim, ciklus iznimnog kolora, prepuni enegetskog naboja.

I sasvim je logično da se Žunjić odlučuje za niz ciklusa Digital arta, u kojem se i nadalje ističe eruptivni kolor, neprekidno fluktuiranje i boja i oblika.

Istina, ovdje Žunjićeva imaginacija izvire iz mračnih prostora, presijecana živopisnim kolorističkim formama, poput bujne prašume noću, kada sve vrije od života.

Svakako valja istaknuti i odmjerenu i vrlo privlačnu dekorativnost cijeloga ciklusa velikih formata u novoj seriji Mladena Žunjića.