Target konferencija je okupljanje hrvatskih i europskih stručnjaka iz područja razvoja publike koja će pružiti priliku za inspirativne rasprave i produktivne interakcije
Javna ustanova Tvrđava kulture Šibenik organizira dvodnevno događanje o razvoju publike, pod imenom Target konferencija, koje će 15. i 16. listopada ove godine u Šibeniku okupiti hrvatske i europske stručnjake čije se djelovanje usko veže za navedenu tematiku. Zanimljiva predavanja, inspirativne rasprave i produktivne interakcije održat će se u Kući umjetnosti Arsen, a sve pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture Republike Hrvatske.
Aktualno pitanje razvoja publike u novom dobu zahtjeva dijalog, stoga Tvrđava kulture Šibenik ovom prigodom želi okupiti kulturnjake: voditelje kulturnih institucija, stručnjake za kulturni menadžment, produkciju programa, marketing i komunikacije, istraživače kulture i druge, a sve s ciljem razvoja publike kao ključne komponente profesionalnog djelovanja. Ciljevi konferencije su jačanje kapaciteta kulturnih ustanova u području razvoja publike, doprinos kreiranju kvalitetnijih sadržaja te upoznavanje sudionika konferencije s alatima i smjernicama za uspješnu identifikaciju i razvoj vlastitih publika.
Sudionici će imati priliku poslušati predavanja hrvatskih i međunarodnih stručnjaka koje predvode dvije priznate stručnjakinje u polju razvoja kulturnih publika, Alessandra Gariboldi i Agata Etmanowicz. Višestruko obrazovane istraživačice iza sebe imaju niz stručnih projekata, osmišljenih programskih pravaca i radionica o radu s publikom, a u Šibeniku će predstaviti svoja iskustva. Osim predavanja, sudionici će kroz dva dana sudjelovati na interaktivnim radionicama i konstruktivnim raspravama, te nizu neformalnih druženja u Kući umjetnosti Arsen te na šibenskim tvrđavama sv. Mihovila i Barone.
„Kulturi treba publika, a publici kultura. Stoga je kulturnim institucijama potreban sustavni pristup pitanjima razvoja publike, a glavni preduvjet za njegovo stvaranje i implementiranje je razvoj novih znanja i alata. Ovim formatom konferencije želimo okupiti dionike u kulturi i povezati se s istima u želji da istraživanje i razvoj publike postanu ključna komponenta rada ustanova u kulturi. Želimo potaknuti promjenu te ukazati na potrebu za uvođenjem sustavnog pristupa temi razvoja publike na nacionalnoj razini kroz prikaz primjere dobre prakse i raspravom rezultata novih istraživanja.“, kazala je ravnateljica Tvrđave kulture Gorana Barišić Bačelić.
Ideja o Target konferenciji nastala je u Tvrđavi kulture u rujnu 2018. godine kada je na najstarijoj šibenskoj tvrđavi sv. Mihovila uspješno organizirana prva međunarodna konferencija pod nazivom “Razvoj publike i upravljanje u kulturi: novi koncepti za nove modele”. Na konferenciji su sudjelovali brojni dionici iz kulturnih institucija, javnih tijela i civilnih organizacija iz cijele Dalmacije. Predavači iz područja kulturnog menadžmenta, muzeologije i komunikologije iz Hrvatske, Slovenije i Italije prezentirali su suvremene trendove u razvoju publike i najbolje prakse uključivanja kulturne baštine u svakodnevni život lokalnih zajednica.
Jedan od glavnih zaključaka konferencije naglasio je potrebu za razvojem stručnog i javnog dijaloga o razvoju kulturnih publika na nacionalnoj i međunarodnoj razini što je potaknulo Tvrđavu kulture da nastavi s organizacijom događanja, obogaćujući program i mijenjajući ime u Target konferencija.
Early bird kotizacije dostupne su od danas u sustavu Entrio, a obuhvaćaju dvodnevnu ulaznicu za sva predavanja i radionice, obilazak tvrđava sv. Mihovila i Barone uz stručno vodstvo te sudjelovanje u neformalnim druženjima i popratnim programima. Tvrđava kulture osigurala je promotivne cijene za studente i poslovne subjekte, a kako je broj sudionika ograničen pozivaju da svoje mjesto osigurate na vrijeme.
- ZagrebDox 2024: mjesec dana do jubilarnog dvadesetog!ZagrebDox je prvi put otvorio svoja festivalska vrata 21. veljače 2005. godine filmom Bijeli dijamant velikog Wernera Herzoga. Sjajni naslovi obilježit će i dvadeseti festival koji započinje za tridesetak dana Ana Petričić Gojanović Više od 1700 filmskih prijava od kojih čak šezdesetak čine hrvatski dokumentarni filmovi čine osnovu iz koje je sagrađen dvadeseti ZagrebDox. Od… Read More »ZagrebDox 2024: mjesec dana do jubilarnog dvadesetog!
- VRIJEME JE KAMENICAUZ OVA TRI RECEPTA I SAMI MOŽETE UŽIVATI U SVJETSKI POZNATOJ DELICIJI Pripremio: Tomislav Radić – Fotografije: Filip Popovića Ožujak je vrijeme kraljice među školjkama – kamenice. Malostonsku, Ostrea edulis, više od 20 godina uzgaja obitelj Šare. „Oko blagdana Sv. Josipa kamenica je u stađunu. To je period kada je ona najpunija, najbolja i najukusnija.… Read More »VRIJEME JE KAMENICA
- Jesen u D. – Pročitajte knjigu Miroslava Pelikana od četiri priče!Miroslav Pelikan – Jesen u D. Unatoč fantastici boja, Bukač nije volio provoditi fuge jesenske dane u D. Teški, neprihvatljivi miris vlage, magla, neka čudna tišina u dvorištu, bili su dovoljno uvjerljivi argumenti za ostanak u gradu, mada je sebi glasno priznavao, u skučenom stanu na četvrtom katu u Strmoj ulici. Odvagivao bi svakoga dana,… Read More »Jesen u D. – Pročitajte knjigu Miroslava Pelikana od četiri priče!
- Suvremeni dizajn i vrhunska kvaliteta novogradnje u bečkom MargaretenuBečko gradsko stambeno poduzeće Wiener Wohnen u 5. bečkom okrugu Margareten gradi nove atraktivne stanove koji osim naprednom tehnologijom i ekološkom osviještenošću privlače i povoljnim cijenama Lara Kuš Na raskrižju ulica Schönbrunner Straße i Reinprechtsdorfer Straße iskoristit će se dosad neiskorišteni potencijal te stvoriti pristupačni životni prostor i mjesto obiteljskog okupljanja. Riječ je o subvencioniranim… Read More »Suvremeni dizajn i vrhunska kvaliteta novogradnje u bečkom Margaretenu
- Proljetna Artmarkova aukcija nudi 81 djeloDJELO IVANA MEŠTROVIĆA PREPOZNATO KAO SPOMENIK KULTURE BIT ĆE PREDSTAVLJENO NA ARTMARKOVOJ PROLJETNOJ AUKCIJI Ana Petričić Gojanović Nakon što su u protekloj godini Jesenska, odnosno Zimska aukcija, aukcijske kuće Artmark izazvale izniman interes javnosti, nova sezona trgovine umjetninama kreće 19. ožujka i to u Smaragdnoj dvorani hotela Esplanade Zagreb. Proljetna Artmarkova aukcija ponudit će osamdeset… Read More »Proljetna Artmarkova aukcija nudi 81 djelo