Suvremeno “beskompleksno” donje rublje

Sve poznatija marka donjeg rublja "Bez kompleksa" kod koje se oblače vitke ali ženstvene klijentice koje ističu osobne obline, ovih dana je otkrila drugi dio svoje reklamne kampanje, što započinje u lipnju

 
Najprije velikim posterima i internetskom komunikacijom, a u srpnju će kanal M6 emitirati traženu emisiju "Lijepa i Gola", što se već petu sezonu, sa velikim uspjehom prikazuje na cijelom, Starom kontinetu.
 
Preostali dio godine će biti posvećen reklamiranju na internetu
 
Brand "bez kompleksa" lansirao je prije desetljeće "Wolf donje rublje", label oformljen 1947. godine i u čijem su sastavu tražene marke "Rosy" i "Billet Doux". "Bez kompleksa" izrađuje modele do slova F i veličine 52, a distrubuira se u hipermarketima. Osim trgovinskih site-a, marka je i u svim društvenim mrežama i posebno blogu "Manekenski izgled je prevladan", nazvanom po geslu labela. Predstavlja maštovite i skupocijene odijevne predmete, što se dopadaju klijentima oba spola.

Džana Mujadžić

Akademija-Art