Đenana Mujadžić
djananouvelles@gmail.com

Salon "Pariz na Modi" pokazao inovacije

Privlačna izložba najnovijih fashion trendova nazvana "Pariz na Modi"/Paris sur Mode/, okupila je stotinu marki iz cijelog svijeta. Organizirana nedavno, u predivnom vrtu Les Tuileries, nedaleko od čuvenog muzeja "Le Louvre", smotra je pokazala mnoštvo inovacija, posebno u izradi cipela i torbica.

Salon "Pariz na Modi", eko čuvene izreke "Pariz na Seni", uključuje i poznatu "Prvu Klasu"/Premiere classe/, kao i grupe nazvane "Atmosphere" i "The Box". Zajedno su okupili najbolje kupce, zahvaljujući izraženoj, međunarodnoj vokaciji, potvrdivši kako luksuz ne podliježe krizi, nego se i dalje razvija postajući sve raskošniji, jer se u Parizu, jedino izlažu visoke gamme. Trojac Italija, SAD i Japan nadalje je najvjerniji manifestaciji jer je nepromjenljiv.

Period bilježi najveću američku potrošnju sa 682 kupca: "Sezona je sasvim elitistička, a izvoz osiguran – istakla je direktorica "Prve Klase", Sylvie Pourrat, dodavši – Kupci nas traže i pronalaze, razdragani ponudom i zaljubljeni u naš način izrade odjeće, cipela ili namještaja"!

Posjetitelji ,kojih je bilo oko 60 000, uživali su u Salonu radi ugođaja, showrooma i ostalih smotri koje plijene i nakon 22 godine postojanja. Smotra znalački promovira i održava osobne kriterije, ostajući na odabranih 100 izlagača.

Showroom "Pariz na Modi", pratilo je 1400 kupaca što je potvrda visoke kvalitete i uspješnog izvoza, te očitog povećanja trgovinskog dinamizma.

Novi koncept Salona je pokazao sve prednosti razrađivanja različitih manifestacija i događaja kao i konkretan izbor marki visokih vrijednosti. Poznati i jako oglašen modni susret svjetskih brandova u prijestolnici planetarnog fashiona, pokazao je i ove jeseni svoju nenadmašivu efikasnost, dopadljivost, aktualnost, okrećući se uvijek modnoj budućnosti, koju godinama, uspješno najavljuje.

Akademija-Art.hr
20.10.2011.