Poduzetnici, ovo su besplatne e-knjige koje bi vam mogle pomoći

Internet vrvi mnogim besplatnim e-knjigama namijenjenih poduzetnicima i biznismenima, koje svakako mogu poslužiti u svakodnevnom poslovanju

Uobičajena je misao kako znanje treba (dobro) platiti, ali u ova digitalna vremena to baš i ne drži vodu. Naime, internet vrvi mnogim besplatnim e-knjigama namijenjenih poduzetnicima i biznismenima, koje svakako mogu poslužiti u svakodnevnom poslovanju ili barem potaknuti čitatelja na razmišljanje, a možda i na neku dobru ideju.
Malo smo prosurfali internetom te napravili mali izbor besplatnih e-knjiga/publikacija koje su vezane uz biznis i poslovanje.
Marketing Apple, Steve M. Chazin

Autor ove kratke, ali informativne publikacije otkriva pet marketinških "tajni" vodeće svjetske tehnološke kompanije – Applea.  Na njenom primjeru saznajte kako privući kupce, pozicionirati proizvode na prodajnom mjestu, poslati pravu poruku potrošačima… Inače,Steve M. Chazin je i sam nekad radio u Appleu, na ključnim marketinškim i prodajnim pozicijama.


Unleashing Ideavirus, Seth Godin

‘Unleashing Ideavirus’ nosi status jedne od najčitanijih e-knjiga uopće, što ne čudi s obzirom da je njen autor Seth Godin kultna figura u marketinškim i medijskim krugovima. Godinova knjiga na gotovo 200 stranica govori zašto su ideje važne, kako stvoriti ‘virusnu ideju’, zašto stare marketinške metode više nisu učinkovite i još mnogo toga.


279 Days To Overnight Success, Chris Guillebeau

Knjiga Chrisa Guillebeaua pruža "11.000 riječi besplatnih savjeta" o tome kako postići uspjeh s vlastitim projektom. Autor na svojoj web stranici duhovito ističe: "Nudim ove informacije slobodno, ali molim vas koristite ih mudro".


The New Rules of Viral Marketing,  David Meerman Scott

O viralnom marketingu priča se već godinama, ali kako napraviti učinkovitu viralnu kampanju? U tome bi vam mogla pomoći i ova knjiga koja nosi sugestivan podnaslov: ‘Kako usmena predaja širi vaše ideje besplatno’.


The Path To Excellence: World Class Leadership, Bart Allen Berry

U uvodu piše kako je riječ o knjizi za svakoga tko želi poboljšati svoje poslovanje. "Bez obzira jeste li mali poduzetnik, velika kompanija, čelnik odjela, voditelj ureda ili samostalni zaposlenik koji jednostavno želi bolje rezultate, ovo je knjiga za vas", kaže autor. Provjerite je li u pravu.


Successful Stock Trading – A Guide To Profitability, Nick Radge

Evo nešto za ljubitelje burzi, dionica i tehničkih analiza. Otkrijete hoće li vam ova e-knjiga dati dovoljno informacija za trgovanje na višoj i profitabilnijoj razini.


Domaći primjeri

4 koraka za uspješan biznis, Goran Blagus

Besplatnih e-knjiga ima i na domaćem webu, premda je riječ o rijetkim slučajevima. E-knjiga ‘4 koraka za uspješan biznis’ ima 23 stranice, te u njoj uz opise na koji način provoditi redovite poslovne aktivnosti, business coach Goran Blagus daje i nekoliko konkretnih primjera kako bolje prodavati, kako stvoriti nove proizvode, kako ispravno odraditi i planirati posao itd.


‘Kako koristiti društvene mreže u turizmu?’, Akcija

Agencija za društvene mreže Akcija nedavno je objavila e-knjigu od 34 stranice na temu korištenja društvenih mreža u turizmu. U publikaciji se među ostalim može pročitati zašto su društvene mreže značajne za turističke djelatnike te na koji način ih koriste turističke zajednice i agencije diljem svijeta.

Foto: Guliver/Thinkstock
Izvor: Poslovni.hr