Skip to content

Pet stvari koje svakodnevno morate raditi ako želite ravan trbuh

ravan stomak

Ljeto i odlasci na more su pred vratima. Neki su na vrijeme vodili brigu o svom izgledu, a za one koji nisu baš zadovoljni svojim trbušnim mišićima, donosimo pet stvari koje bi trebalo svakodnevno primjenjivati i učinak će biti postignut

Jutarnja tjelovježba

Započnite dan s vježbom mišića na strateškim točkama tijela. Jaki trbušni mišići ne samo da će vam učvrstiti tijelo već će i djelovati kao unutarnji korzet i pomoći u lijepom oblikovanju vašeg struka. Pogledajte kako do savršenstva dolaze Victoria’s Secret Angels.

Doručak

Dobrim trbušnim mišićima doprinijet će i doručak. Vaš prvi obrok ubrzat će metabolizam i potaknuti otapanje masnoća. Zdrav doručak će vas spriječiti od loših navika, primjerice da u nešto kasnijim prijepodnevnim satima pojedete krafnu. Imate li osjećaj nadutosti, razlog tome mogu biti i mliječni proizvodi. Stoga ih izbjegavajte. Umjesto toga pojedite zobenu kašu, muffin s bademima i brusnicama, palačinke sa cimetom.

Namirnice koje treba izbjegavati

Kada planirate svoje obroke, držite se podalje od hrane koja vas nadima kao što su masna i slana hrana, gazirani sokovi ili neke vrste voća i povrća. Umjesto toga izaberite hranu koja smanjuje opseg trbuha poput krastavaca, šparoga i zobenih pahuljica.

Manje kalorija

Prehranu prilagodite tako da vam ne nedostaje energije, a da ne pretjerate s kalorijama. Birajte namirnice će vas zasititi, a nećete se prejesti niti u organizam unijeti previše nepotrebnih kalorija. Unesite u svoju prehranu orašaste plodove, zobenu kašu, jabuke, lisnato povrće poput blitve i špinata, sjemenke, jaja, jogurt, vodu, losos, limun, juhe…

Kardio sustav

Bilo koji oblik tjelovježbe je dobar i preporuča se. Vježbe visokog intenziteta najbrže sagorijevaju kalorije i imaju najbolji učinak. Osobito kada se provode u redovnim intervalima. Stoga u svoj uobičajeni kardio trening dodajte i onaj s visokim intenzitetom. Dakle dosadnoj traci za trčanje podesite nagib i brzinu te pokušajte 45 minuta odraditi trening visokog intenziteta. Naravno, to ipak ovisi o vašoj fizičkoj kondiciji.

{youtube}wJJa4pELcls|500|400|0{/youtube}

Youtube, Shine.yahoo.com