Pletex kupaći kostim

Đenana Mujadžić, Pariz 
djananouvelles@gmail.com

Pariški "Mode City" jako uspješan

"Mode City", najeksplozivniji od salona pariške fashion scene, nastavlja osvajanje planete mode pa je ovih dana pokazao novo oživljavanje donjeg rublja, kupaćih kostima i weilbeing-a, predviđenih za ljeto 2012.

Predstavljeno je 500 marki, dok je došlo oko 25000 kupača, sa svih strana svijeta. Svaki dan je organizirano 6 službenih i mnoštvo osobnih smotri, konferencije, modne animacije i eksluzivni forumi novih trendova na prostoru od 25000m², smještenom na pariškim Versailleskim vratima. Među izlagačima je bila i hrvatska tvrtka "Pletex", dok se među britanskim uzvanicima našao i brand Roksane Ilinčić. Talijane je, između ostalih, predstavljala i kreatorica iz Milana, Nina Vidović.

I salon "Interfilière" je prihvatio izazov pa umjesto klasičnih proljetno-zimskih predstavljanja fashion novosti sa plaže, vrata je otvorio u srpnju. Svjetski prvak materijala za donje rublje i kupanje, pokrenuo je globalnu dinamiku cjelokupne filijere. Bliži profesionalnoj stvarnosti, ostvaruje u jako blisku suradnju s "Medjunarodnim Salonom rublja" ali i "Mode City", kojem se pridružio u novim istraživanjima tržista. Sa 300 izlagača, ostvario je jako uspješnu suradnju s "Organiziranim proizvođacima", koji udružuju neovisne stiliste planete. Sa sedam različitih modnih vizija, reflektira kreativnu i inovirajuću ponudu.
Zato je uspjeh oba salona, bio zajamčen.

Akademija-Art.hr
20.07.2011.