Džana Mujadžić, Pariz
djananouvelles@gmail.com

Mini smotra branda "John Galliano"

Osobni brand Johna Galliana što nosi njegovo ime, za 90% pripada kreatorovom zadnjem poslodavcu, marki "Dior".

Nakon skandala i navodnih antisemitskih ispada, veličanja Hitlera i ruganja običnim građanima, koji su jednog četvrtka sjedili u poznatom pariškom restaurantu "La Perla", smještenom u luksuznoj četvrti Le Marais, stilist je predstavio kolekciju za jesen zimu 2011/2012, u raskošnom luksuzu jedne, privatne kuće.

 

Za sada marka "Galliano" nastavlja vlastito djelovanje, izjavio je direktor "Diora", Sidney Toledano. Najprije je bilo oglašeno kako se smotra, što se trebala održati u predivnim prostorijama čuvenog restauranta "La Coupole", još uvijek atrakcije četvrti Montparnasse, odkazuje. Izgleda da je Galliano, godinama naučen na istinske svečanosti, za vrijeme predstavljanja novih kolekcija, preko noći postao-skroman?!

 

Zima ga je nadahnula ostvariti lake haljine sa volanima, ponekada sasvim providne, kao i vez pa stroge, vunene kaputiće ukrasene životinjskom kozom, jednako i destrukturirane kostime. Kolekcija je reducirana na dvadesetak modela. Bez financijske pomoći "Diora", marka "Galliano", najprije prodavana u velikim liksuznim magazinima, ne može prezivjeti. Brand posjeduje samo jednu prodavonicu, smještenu u Parizu. Prema Toledanovim navodima, marka nastavlja upriličavati show rooms, kao ranije.

Akademija-Art.hr
23.03.2011.