Novi album Parnog valjka predstavit će se i u Srbiji

valjak bra.019 normal

valjak bra.019 normal

Parni valjak već sedmi tjedan za redom na prvom mjestu HR Top 40 ljestvice

Novi kanali komunikacije i izdvojeni koncerti ono su što istinski fanovi nikada ne propuštaju

Zagreb, 13.6.2013. – Nakon što je sredinu svibnja na hrvatskoj glazbenoj sceni uspješno obilježio istinski događaj za pamćenje – Facebook koncert Parnog valjka u zagrebačkoj Tvornici, predstavnici ove glazbene skupine, zadovoljni ostvarenim rezultatima u korištenju novih kanala komunikacije, odlučili su svoj novi album „Nema predaje” na jednak način promovirati i u Srbiji.

Prisutnost na Facebook koncertu za sve ljubitelje Parnog valjka i ovog će puta tako biti moguća isključivo putem pozivnica koje neće biti u prodaji, već će biti uručene 500 fanova koji će sudjelovati u Facebook nagradnom natječaju odnosno uploadanjem svojih fotografija osvojiti pozivnice.

Dodatna vrijednost novom albumu „Nema predaje” jest i za ovu priliku osmišljena aplikacija za preuzimanje ringtona i wallpapera – http://bit.ly/pvringwall

Izvrsna platforma za realizaciju ovog u Hrvatskoj, ali i Srbiji još malo raširenog načina održavanja koncerta, jest nedavno predstavljeno inovativno softversko rješenje Photon koje su prateći trendove i potrebe tržišta, ali i gledajući uvijek korak unaprijed, osmislili stručnjaci iz ZIMO Digitala.

Ljubitelje Parnog valjka do prisutnosti na Facebook koncertu u Srbiji stoga dijeli samo jedan korak – odaziv na foto natječaj http://bit.ly/npfnpv – poziv Parnog valjka na upload fotografije – jednostavno i izravno s mobilnog uređaja, neovisno jesu li korisnici iOS, Android i drugih platforma pametnih telefona ili pak uz svoja računala pristupili aplikaciji.

Korištenje novih kanala komunikacije nastavak je online komunikacije Parnog valjka započete kod rada na prošlom albumu „Stvarno nestvarno”, koji je podsjetimo bio dostupan samo online te ga se moglo skinuti pomoću kôda s kupljene karte za koncert.

Svoje zadovoljstvo korištenjem novih medija i inovativnih rješenja istakli su i sami članovi Parnog Valjka, dok je manager Parnog valjka, Darko Hlupić istakao:

„Kroz razgovore s članovima banda ali i našim stručnjacima za nove medije – predstavnicima tvrtke ZIMO Digital, pred nas smo postavili jasan cilj – odsvirati cijeli naš novi album u komadu te prenijeti sve emocije koje smo tijekom posljednjih mjeseci u njega ugradili. Razmišljali smo kako, a da ne umanjimo sve ono što smo glazbom htjeli ispričati…U svakom od razdoblja djelovanja Parnog valjka trudili smo se biti po nečem drugačiji. Naši ljubitelji sve su naše glazbene inovacije do sada s oduševljenjem prihvaćali, i stoga smo i sada, u eri novih medija i tehnologije 21. stoljeća, odlučili ostati dosljedni. Osmislili smo projekt Facebook koncerta te korištenjem alata foto natječaja odlučili našim ljubiteljima u Hrvatskoj i Srbiji ponuditi premijerno izvođenje cijelog našeg novog albuma. Također želja nam je bila ovim putem približiti se i mlađoj generaciji i nakon održanog koncerta u Hrvatskoj, sa zadovoljstvom možemo reći da smo u tome i uspjeli.”

Kvalitetu ovog najnovijeg uratka Parnog Valjka svakako i neosporno potvrđuje i činjenica da se već sedmi tjedan za redom nalazi na prvom mjestu HR Top 40 ljestvice s najavnim singlom “Samo da znaš” što i na ovaj način potvrđuje sjajnu kreativnu formu Parnog Valjka.