Učestali obroci, tamanjenje kolača, pa zalijevanje alkoholom i slatkim sokovima te dugotrajno sjedenje na kauču ispred televizora za moge je vjerojatno i ove godine blagdanski scenarij

I dok su ostaci od Božića riješeni, novogodišnje slavlje ponovno je bila prilika za uživanje u delicijama, pa za one koji si (ni ove sezone) nisu mogli pomoći da ne probaju sve i svašta s trpeze, evo nekoliko savjeta kako se uspješno riješiti mučnine nastale uslijed konzumiranja previše hrane, te kod žgaravice i nadutosti.

1. Voda.
 Preporuka je stručnjaka da se u organizam dnevno unose najmanje dvije litre vode. Ako želite organizam očistiti, tada bi te količine trebale biti i veće. Oni koji zaboravljaju redovito piti vodu, trebali bi odmah ujutro započeti s bocom od dvije litre vode. 

2. Pojedite ananas ili jogurt.
 Pola sata nakon jela, ako možete još nešto pojesti, uzmite malu porciju ananasa, papaje ili jogurt. To su namirnice koje pospješuju probavu hrane. Primjerice, ananas sadrži velike količine enzima bromelaina koji pomaže u otpuštanju bjelančevina i pomaže organizmu da ih lakše probavi.

3. Zeleni čaj. 
Tijekom ili nakon jela, zeleni čaj pomažete tijelu da se riješi nakupljenih masnoća i holesterola. Ljekovitost zelenog čaja leži u njegovim polifenolima, odnosno biljnim antioksidansima koji sudjeluju u razgradnji masti.

4. Oranžada ili limunada.
 Agrumi, posebice naranča, vašem će organizmu osigurati sjajnu detoksikaciju jer vitamin C topi toksine i ubrzava njihov izlaz iz tijela. Najbolje bi bilo popiti ocijeđenu naranču ili limun, a ako to ne možete, iscijedite limun u vodu i tako ga popijte. Bez šećera koji umanju djelovanje vitamina C.

5. Lisnato povrće
. Kelj, poriluk, radič, matovilac, zelena salata i blitvasavršeni su za čišćenje organizma. Klorofil koji se nalazi u njemu iz tijela uklanja različite vrste toksina te na taj način rasterećuje jetru. Zeleno lisnato povrće najbolje je jesti sirovo jer je tada učinak njihovih svojstava najveći, ali ako ne možete, onda ga skuhajte na pari kako biste sačuvali vrijedna nutritivna svojstva.
Izvor: Vecernji.hr